Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی الشرطه عراق به شدت از شاگردان فرهاد مجیدی تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر ایلیچ درباره شکست 3 بر صفر الشرطه عراق مقابل استقلال ایران اظهار داشت: ما بازی را خوب آغاز کردیم، اما تحت تأثیر اخراج بازیکن تیم قرار گرفتیم. بازی با 10 بازیکن، همه چیز را برای ما دشوار کرد و این دلیل اصلی این شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که 90 دقیقه دفاع می‌کنید، در نهایت مرتکب اشتباه می‌شوید؛ به‌خصوص هنگام بازی با تیم قدرتمندی چون استقلال که ویژگی‌های عالی دارد.

مدافع الشرطه: می‌خواستیم استقلال را ببریم اما با اخراج کاظم شوکه شدیم

وی با ابراز امیدواری به آینده شاگردانش در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما هنوز (برای صعود) در مسابقات شانس داریم و باید پس از این دو شکست ریکاوری کنیم. ما زمان‌های دشواری را در گذشته پشت سر گذاشتیم، اما حالا باید تمرکز کرده و برای حفظ شانس خودمان رقابت کنیم.

الشرطه بامداد روز پنجشنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی فوق العاده لونین با هشت مهار در بازی و گرفتن دو پنالتی. تمدید قرارداد قریب الوقوع که به شایستگی به آن دست یافته و رودیگر، غول بزرگ دیگر بازی.

از کابوس تا رویا

زانو زده و به آسمان نگاه می کند، جیغ می کشد، نفس می کشد. اینگونه بود که لونین یک چهارم نهایی با سیتی را به پایان رساند، دیداری که با سرود لیگ قهرمانان شروع شد و با شاهکار او در پنالتی ها به پایان رسید. ضیافتی که در آن همه چیز به شانس و اقبال و البته مهارت گلر بستگی دارد، ضیافتی در آن شانس موفقیت حداقل است و شکست اجتناب ناپذیر. 

او در حالی وارد منچستر شد، که هنوز اشتباه روی گل اول سیتی در بازی رفت او را در یک فضای بلاتکلیف قرار داده بود. یک شوت از راه دور از برناردو سیلوا، یک پرش غیرارادی از وینیسیوس که مسیر توپ را به سمت دروازه تسهیل کرد و یک واکنش بد از لونین که باعث سکوت در برنابئو شد. سکوت در فضایی که ابتدای بازی توام با فریادهای کر کننده بود. لونین روی چمن نشست و رودیگر به او کمک کرد و دستانش را روی شانه اش گذاشت و گفت بلند شو. او شکست خورده بود و این را می دانست. پس دیشب، زمان رستگاری فرا رسیده بود. فرصت یک انتقام.

شب انتقام لونین

و اتحاد رسید. فرصتی برای پاسخ به این سوال که ذهن خیلی ها را درگیر کرده بود: آیا لونین یک دروازه بان برای یک بازی بزرگ لیگ قهرمانان است؟ بله، کاملاً بله. او این را دیشب امضا کرد،  این غسل تعمید آندری در رئال بود. به این دلیل که یک بازیکنرئال تا زمانی که عملکردی عالی در یک شب لیگ قهرمانان نداشته باشد، غسل تعمید نمی گیرد. بازی لونین در منچستر عالی، قهرمانانه و بیش از همیشه حیاتی بود.

و حرکت او در تونل رختکن بعد از پیروزی، منعکس کننده حس و حال عصبی و شادی غرورآفرینش بود. آندری در زمین، نمونه اعتدال، آرامش و آرامش بود. اول، بازی با پا، و دوم، نشان دادن امنیت با دست. استحکام دیوار بر اساس پایداری آن است. او همه چیز یا تقریباً همه چیز را برای سیتی متوقف کرد. در مجموع، هشت مهار عالی، یکی از یکی تعیین کننده تر. مقابل دی بروینه، گریلیش و مشت آهنین مقابل ضربه واکر. آندری، تنها در برابر شوت دی بروینه تسلیم شد، که مهارش غیرممکن بود.

همین امشب با او تمدید کنید

اوج درخشش لونین در ضربات پنالتی بود: مودریچ ضربه اش را از دست داد و تیم به پرتگاه نگاه کرد. در آن لحظه به یک قهرمان نیاز فوری حس می شد و نور در آسمان روشن شد. همان جا، زمانی که بیشتر از همیشه به لونین نیاز بود، او ظاهر شد. دو معجزه با مهار دو ضربه برناردو سیلوا و کواچیچ و مهر کردن بلیط نیمه نهایی. لونین در شبی قهرمانانه کار کرد که در آن 47 پاس داد و 70 بار در جریان بازی مداخله کرد (بیشترین در تیم). رئال مادرید در چنین شبی به لونین نیاز داشت. تمدیدهایی وجود دارد که با عرق ریختن محقق می شوند. اگر حتی ذره ای به تمدید با لونین شکی وجود داشت، منچستر آنها را بیرون کرد.

رودیگر، قهرمانی دیگر

و اما مدافع آلمانی، دیشب تایید شد که غیبت او در بازی برگشت فصل گذشته یک اشتباه بزرگ بود. آنچلوتی همیشه به این جمله اشاره می کند: "شما از اشتباهات درس می گیرید". 

دوباره او سیستم "ضد هالند" را فعال کرد، چیزی که مانند یک طلسم عمل کرد. بازی رودیگر فوق‌العاده بود، مربی مدت کوتاهی قبل به عنوان «احتمالا بهترین مهاجم مرکزی جهان» از او تعریف کرده بود. او رهبر تیم بود و حتی از یک درگیری هم دریغ نکرد. بله، دفع توپ بد او منجر به گل تساوی شد و شاید رزومه او را مخدوش کرد اما برای رودیگر هنوز فرصتی برای جبران وجود داشت.

رمبوی رئال، به دور از ترس، در سخت ترین شرایط یک گام به جلو برداشت و داوطلبانه برای زدن پنالتی پنجم رفت. همه تردید داشتند و حتی آنچلوتی ابروی خود را بالا انداخت و در نهایت با نگاه کردن به او، پنجمی را به او داد. برو گلش کن، نگاه میلیون ها رئالی به بازیکنی بود که شاید آخرین نفر برای زدن ضربات پنالتی باشد. علیرغم ترس و اضطراب طبیعی، شب برای رودیگر و رئال رویایی تمام شد. دیگر مسی از رودیگر به عنوان مهارکننده هالند یاد نمی کند. او حالا رئال را با پنالتی خودش به نیمه نهایی رسانده است. در شب اتحاد، رودیگر یک قهرمان دیگر، همراه با لونین بود، قهرمانانی غیرمنتظره.

دیگر خبرها

  • پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند