Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:49:43 GMT

ماجرای استعفای شهردار سوسنگرد ‌چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۶۶۰

ماجرای استعفای شهردار سوسنگرد ‌چه بود؟

گروه استان‌ها ـ شهردار سوسنگرد در نامه سرگشاده‌ای با اشاره به فشار اعضای شورای شهر برای استخدام فرزندان خود استعفا داد.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عادل چنانی شهردار سوسنگرد در نامه سرگشاده‌ای و به دلیل آنچه فشار اعضای شورای شهر گفته، از این مسئولیت استعفا داد.

14 نفر که استخدام غیرقانونی شده بودند، عدم نیاز اعلام شد

چنانی در این نامه مفصل اظهار داشته است: استخدام‌های غیرقانونی و فشار اعضای شورا بر استخدام بی‌ضابطه فرزندان، درخواست تخفیف نامعقول، دخالت در عزل و نصب های شهرداری که خلاف قانون است، قافیه را بر شهرداری تنگ کرده و دیگر نمی‌توان با این وضعیت کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری مستعفی سوسنگرد بیان داشت: نزدیک به 14 نفر به صورت غیر قانونی در این شهرداری استخدام شده بودند که عدم نیاز آنها اعلام شد.

آقای "روحانی" اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌ایداولین استعفا پس از انتخاب‌های عجیب عزیزی‌ خادم/ سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال رفتبه دنبال قطع همکاری با بسحاق؛ ساعی استعفا کردخلیل‌آبادی شورای شهر تهران استعفا داد

 وی دخالت برخی از اعضای شورای شهر سوسنگرد در کارهای اجرایی و روزمره شهرداری از جمله درخواست تخفیف نامعقول، درخواست کمک‌های خارج از توان شهرداری از سوی برخی اشخاص و همچنین دخالت برخی از اعضای شورای شهر در عزل و نصب نیروهای شهرداری را از دیگر علل استعفای خود عنوان کرد.

درخواست استعفا شهردار سوسنگرد تاکنون ثبت نشده است

این درصورتی است که رئیس شورای شهر سوسنگرد با رد این مسئله گفت: تا این لحظه استعفایی از طریق اتوماسیون و یا حضوری به دبیرخانه شورای اسلامی شهر سوسنگرد نرسیده است.

توفیق سواری رئیس شورای شهر سوسنگرد بیان داشت: موضوع استخدام‌های غیرقانونی در شهرداری سوسنگرد اصلا صحت ندارد و در این خصوص می‌توانیم از شهردار شکایت کنیم.

قرار بود امروز شهردار استیضاح شود

این عضو شورای پنجم سوسنگرد با فرار به جلو خواندن این نامه سرگشاده گفت: چون طرح سئوال از شهردار انجام شد و 6 نفر از اعضای شورای شهر از پاسخ‌های وی قانع نشدند، بنا شد شهردار امروز دوشنبه استیضاح شود.

وی افزود: مطرح کردن چنین ادعاهایی علیه اعضای شورای اسلامی سوسنگرد بار حقوقی دارد و این حق اعضای است که این مسئله را پیگیری کنند.

انتهای پیام/341/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای شورای شهر شهردار سوسنگرد شهر سوسنگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، قابل توجیه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در واکنش به استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم گفت که این استغفا قابل توجه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو نیز مانند او استعفا دهد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» امروز از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

این روزنامه دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در 7 اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است.

این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ پس از 199 روز همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره خواهد کرد، حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است