Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان (دوره اول و دوم متوسطه) در سال‌ تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از ۱۱ تا ۲۵ فروردین ماه تعیین شده بود که یک مرتبه تمدید شد و این مهلت فردا، ۳۱ فروردین ماه به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه azmoon.medu.ir امکان پذیر است و تمام فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و دانش آموزان باید نسبت به دریافت رمز همگام از مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سمپاد، مهلت ثبت نام در آزمون ورودی تا روز سه شنبه مورخ ۳۱ فروردین تمدید شده و بدیهی است که ثبت نام زمانی قطعی خواهد شد که افراد، پرداخت در سیستم را انجام داده و رسید دریافت کنند. ثبت نام و پرداخت پس از انقضای مهلت مذکور، امکان پذیر نخواهد بود.

آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه و  آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم روز جمعه ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.

در صورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاح‌دید ستاد ملی مقابله با کرونا قابل تغییر خواهد بود، لذا ضروری است داوطلبان به اطلاعیه‌های صادر شده از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره تاریخ دقیق برگزاری آزمون توجه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد آموزش و پرورش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور