Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:26:52 GMT

«افطار با شهدا» در کانون شهدای ناجا رشت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۸۱۰

«افطار با شهدا» در کانون شهدای ناجا رشت

حیدری از اجرای طرح «افطار با شهدا» در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در ماه رمضان درکانون شهدای ناجا رشت خبرداد.

«بهرام حیدری» با تشریح ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهدای ناجای رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون شهدای ناجای رشت با غبارروبی مسجد فاطمه الزهرا(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به استقبال ماه رمضان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون شهدای ناجای مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون در ماه رمضان به دلیل شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود افزود: آیین ترتیل‌خوانی مجازی قرآن کریم در روزهای ماه رمضان در کانال کانون اجرا میشود.

 

وی اجرای طرح همدلی مومنانه در کانون را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: با کمک خیرین و اعضای کانون و در تداوم رزمایش همدلی و احسان در قالب طرح ملی راهکار، بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود. ضمن اینکه بسته‌های گوشت نیز در روز اول ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند محل توزیع شد.

 

حیدری از اجرای طرح «افطار با شهدا» در راستای زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا خبر داد و بیان کرد: بدین منظور خانواده‌های عضو کانون عکسی از سفره افطاری خود را در کنار عکس شهدا به کانال کانون ارسال می‌کنند تا ياد شهدا هم در سفره‌های معنوی اين ماه عزيز زنده نگه داشته شود.

 

وی طرح«سه‌شنبه‌های تکریم» را از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون در ماه رمضان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در این طرح اعضای کانون با خانواده شهدا دیدار کرده و آنان را مورد تکریم قرار می دهند که هفته گذشته اعضای کانون با خانواده شهيد ابراهيم پوراحمد ديدار و از خانواده این شهید تجلیل کردند.

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: افطار با شهدا همدلی مومنانه کانون های مساجد گیلان کانون شهدای ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در پایان برگزاری فینال مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرآباد در استادیوم ورزشی آن شهر عنوان داشت: یادواره‌ها و برنامه‌ها که به عنوان پاس داشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزاری می‌شود موجب آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با این شهدا که مفاخران و افراد برجسته در حیات ما محسوب می‌شوند، است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز توسعه و پیشرفتی که در جامعه وجود دارد به خاطر ایثار گری، جانفشانی، از خود گذشتگی و برکت خون پاک و مطهر شهداست که باید به پاس داشت این ایثارگری شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خور شأن و منزلت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم استادیوم ورزشی شهر آباد که شامل احداث رختکن، و امکانات جانبی این استادیوم یک میلیارد تومان اعتباری برای آن تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز سوم این استادیوم که ساماندهی جاده دست رسی و روشنایی آن است نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته خواهد شد

در پایان این دوره مسابقات پیشکسوتان تیم شهدای شهر آباد با برد تیم پیشکسوتان استقلال بوشهر قهرمان این دوره شد.

کد خبر 6085952

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود