Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: به منظور تجهیز بیمارستان‌های استان و با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا، تعداد ۱۰۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان مطهری ارومیه افزوده می‌شود.

 آقازاده افزود: همچنین بخش زنان بیمارستان مطهری ارومیه به طور کامل به بیمارستان جامع زنان دکتر مهزاد ارومیه منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان ۳۱۰ تخته جامع زنان دکتر مهزاد ارومیه از مجهزترین مراکز درمانی شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود و تمام خدمات پزشکی در آن برای بانوان ارائه می شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی بهداشت و درمان بیمارستان زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکاران پروژه‌ها، تسریع در تکمیل بیمارستان‌ها و ارائه خدمات را ضروری دانست.

وی عنوان کرد: اکنون راه اندازی هر تخت بیمارستانی در کشور به پنج تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، از این رو باید ورود بخش خصوصی به این امر را مورد حمایت قرار دهیم. طی ماه‌های اخیر، عملیات اجرایی پروژه بیمارستان هشتگرد آغاز شده است.

استاندار البرز از پیمانکار و متولیان مربوطه خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت بیمارستان اقدام کنند و ادامه داد: برای رفع موانع پروژه‌های بیمارستانی استان با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده‌ایم و تاکنون نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

عبداللهی بیان کرد: احیای ساخت پروژه بیمارستان سیدالشهدا که با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت رها شده بود، یکی از این دستاوردهاست. این پروژه طی حدود یک سال بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته و پیمانکار متعهد شده که طی چند ماه آینده آن را تکمیل کند و تحویل دهد.

وی با بیان اینکه از این ظرفیت در جهت انتقال بیمارستان مدنی و ارتقای کیفیت خدمات استفاده خواهیم کرد، اظهار کرد: پروژه بیمارستان کمالشهر نیز موانعی در حوزه‌های مختلف اعم از آب و فاضلاب داشت که مشکلات برطرف شده و در حال پیشرفت است.

به گفته استاندار البرز، بیمارستان خصوصی خورشید که قابلیت ارتقا تا ۴۰۰ تخت بیمارستانی را دارد و از بیمارستان‌های خصوصی بزرگ کشور محسوب می‌شود، تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و موانعی همچون تأمین برق و تسهیلات و موضوعات گمرکی آن پیگیری می‌شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های خدماتی استان البرز موظف به همراهی در خصوص تأمین زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات و تخفیف‌های لازم هستند.

کد خبر 6076948

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • تخت های بیمارستانی گیلان باید بیشتر از میانگین کشور باشد
  • قارچ سمی ۶ عضو خانواده نهاوندی را راهی بیمارستان کرد
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال