Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار کرونا مثبت در لرستان فوت شده اند، گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۹۳ بیمار مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

«مریم کوشکی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 302 هزار و 653 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه  تاکنون نتیجه 299 هزار و439 نمونه اعلام  شده است، افزود: از این تعداد  نتیجه 203هزار و 934نمونه منفی اعلام شده است.

 

روزانه بالغ بر یک هزار لرستانی به بیماری کرونا مبتلا می شوند

 

وی در ادامه  از ثبت  روز افزون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبرداد و بیان کرد: آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به 95 هزار و501 نفر رسیده است، که نسبت به 24 ساعت قبل هزار نفر افزایش داشته است.

 

ثبت13 فوتی  کرونا طی 24 ساعت گذشته در لرستان

 

کوشکی با اشاره به ثبت 13 فوتی جدید در لرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، گفت: تاکنون یک هزار و  540نفر بر اثر مبتلا شدن به این ویروس جان باختند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هم اکنون نیز یک هزار و 193 نفر مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های لرستان بستری هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمار مبتلایان به کرونا بستری ویروس کرونا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد

دکتر بابک قره‌داغی روز یکشنبه در خصوص ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار ، گفت: بیمار، خانم ۳۰ ساله‌ای بود که دچار شکستگی هفت دنده سمت راست، کوفتگی ریه و جا به جایی و فرورفتن دنده‌ها در پارانشیم ریه (بافت‌های زنده‌ ریه) بر اثر حادثه ترافیکی شده بود.

وی با بیان اینکه طی این عمل جراحی، ترمیم دنده‌های شکسته‌ بیمار و ثابت کردن استخوان‌ها در محل خود انجام شد، گفت: این عمل جراحی، ریسک عفونت، تجمع چرک در اطراف ریه و لخته شدن خون در قفسه سینه را به حداقل می‌رساند و موجب می‌شود ظرفیت‌های تنفسی بیمار به حالت عادی برگردد و در آینده مشکل‌ساز نشود.

قره‌داغی، یکی از مزایای این عمل جراحی را به حداقل رساندن تعداد روزهای بستری بیمار عنوان کرد و گفت: اگر عمل انجام نمی‌شد، بیمار باید به مدت یک یا ۲ هفته و حتی بیشتر، در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری می‌شد در حالی که با انجام این عمل جراحی، بیمار حداکثر یک تا ۲ روز نیاز به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه دارد و پس از آن در مدت هفت تا هشت روز ترخیص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انجام این عمل جراحی بیمار می‌تواند سریع‌تر به کار و فعالیت خود برگردد و علاوه بر آن از فیزیوتراپی‌ها و آندوسکوپی‌های مکرر بی‌نیاز می‌شود و بدشکلی ظاهری که از شکستگی دنده‌ها به جا می‌ماند، به طور کامل اصلاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد