Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:16:47 GMT

اجرای پویش ضیافت همدلی ۱۴۰۰ در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۲۰۰

اجرای پویش ضیافت همدلی ۱۴۰۰ در استان مرکزی

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی  در گفت و گو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اجرای پویش ضیافت همدلی ۱۴۰۰ به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

امینی افزود: در این طرح خیرین می‌توانند در پرداخت هزینه‌های معیشتی، توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های حمایتی یاری گری نیازمندان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: شماره کارت بانکی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳ در اختیار مردم نوع دوست استان جهت کمک به نیازمندان است.

در پویش همدلی ۱۴۰۰ کمک‌ها می‌تواند در قالب واریز به حساب مشارکت‌های مردمی، تهیه و توزیع اقلام معیشتی، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی، دارویی، تامین هزینه‌های درمان و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج باشد.

پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از مهمترین محور‌های این پویش است.

پویش ضیافت همدلی رمضان از ۲۵ فروردین در استان آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه کمک های مردمی بهزیستی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری