Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:30:06 GMT

ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۳۵۸

ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است و این ولایتمداری همچون همیشه باید ادامه داشته و همه ما همچون همیشه مطیع اوامر و دستورات رهبری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» امروز(۳۰فروردین) در دیدار با پرسنل ارتش مجتمع آموزشی فرهنگی شهید آبشناسان و پادگان شهدای ارتش نکا و بزرگداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: ارتش افتخار و ارزش ما و جامعه ماست و در کنار همه نیروهای نظامی و انتظامی خدمات شایانی به انقلاب و اسلام ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نکا افزود: ارتش جدای از مردم و مردم جدای از ارتش نیستند و اگر افتخار و عزتی است برای همه است و اگر خدای ناکرده خسارتی هم باشد همه متضرر می شویم و لذا باید وحدت و یکپارچگی در دستور کار همگانی باشد.

وی با اعلام اینکه همه نیروها و دوائر از آب و خاک میهن اسلامی ما هستند؛ تصریح کرد: وطن برای ما دارای محبویت است و این به دلیل اسلامی بودن وطن ماست و همه ما تا پای جان از این وطن اسلامی خود دفاع می کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ارتش فداکارانه در مسیر رهبری و ولایت فقیه است و این ولایتمداری همچون همیشه باید ادامه داشته و همه ما همچون همیشه مطیع اوامر و دستورات رهبری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در طول دوران خدمات رسانی خود خدمات مختلفی ارائه کرده است و از انقلاب و دفاع مقدس و صحنه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کنار مردم و با مردم بوده است.

 

امام جمعه نکا افزود: همه ما در برابر خداوند مسئول هستیم و باید در اعمال و رفتار خود دقت کنیم تا هر آنچه می گوییم در عمل هم پیاده شود و در ماه مبارک رمضان با دوری از گناه در عمل برای تقوای الهی گام برداریم.

 

وی یادآور شد: عمل به وظایف عرفی، اخلاقی و شرعی وظیفه ای است که برعهده همه ما نهاده شده است و باید در هر شرایطی به وظایف خود عمل کرده و در ماه رمضان ضمن حفظ حرمت این ماه به سنت ها و عقیده ها احترام بگذاریم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه نکا ارتش همچون همیشه همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید