Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه با اعلام این خبر، یکی از چالش های اصلی تصفیه خانه های فاضلاب را دفع لجن حاصل از فرآیند این واحدها برشمرد و اظهار داشت:با بهره برداری از این سامانه درادیبهشت ماه امسال ، امکان آبگیری کامل لجن به میزان 200 تا250 مترمکعب در روز فراهم می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی رضا عباسی میزان سرمایه گذاری مشترک شامل اعتبارات ملی و بخش
خصوصی دراجرای سامانه تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهرتربت حیدریه را بیش از 200میلیاردریال اعلام کرد و افزود: این سامانه پیشرفته ترین در نوع خود دراستان های خراسان محسوب می شود و تا کنون درهیچ شهری بکارگرفته نشده است.
به گفته وی پیش ازاین لجن تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه به شکل طبیعی خشک می شد که با توجه به افزایش دبی ، نصب و راه اندازی سامانه تغلیظ در دستور کار قرار گرفت.
عباسی با اشاره به ضرورت اجرای350 کیلومتر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در تربت حیدریه ، از اجرای 247کیلومتر شبکه در این شهر خبرداد که 210کیلومتر آن درحال بهره برداری است و29 هزار مشترک هم از خدمات این بخش بهره می برند.
وی خاطر نشان کرد : با اجرا 85کیلومتر شبکه جدید تمام مناطق شهرتربت حدریه تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می گیرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامانه تصفیه خانه فاضلاب تربت حیدریه تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد