Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:32:45 GMT

ضرورت پیگیری مصوبات وزارت تعاون در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۷۵۷

ضرورت پیگیری مصوبات وزارت تعاون در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی پیگیری جدی مصوبات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا حصول نتیجه نهایی را خواستار شد و گفت: درخصوص تحقق مصوبات این سفر اقدامات خوبی انجام شده و لازم است با پیگیری‌های مستمر نسبت به تحقق کامل همه مصوبات تلاش کنیم.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 30 فروردین در نشست پیگیری مصوبات سفر معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان افزود: دستگاه‌های مجری و بهره‌بردار باید به صورت توأمان کارها را پیگیری کنند تا با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی به مصوبه پرداخت بیمه بیکاری کارگران واحدهای مرغداری متاثر از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، این مهم به نتیجه نهایی رسید.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مصوبات این سفر، قول مساعد سرمایه‌گذاری شستا در استان است که می‌تواند به رونق تولید کمک کند.

وی، اعتبار اختصاص داده شده توسط بانک توسعه تعاون به ۹ پروژه و پوشش رایگان جامعه روستایی و عشایری از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد که بخش عمده آنها عملیاتی شده است.

ملانوری از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست آخرین اقدامات انجام شده در حوزه وزارتخانه را به صورت مکتوب ارائه کند تا ضمن پیگیری در ستاد توسعه خاوران، درخصوص پروژه‌هایی که به اتمام رسیده، اطلاع‌رسانی شود.

وی گفت: سایر پروژه‌ها نیز باید با پیگیری از طریق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شود.

نشست تخصصی ذیل ستاد توسعه خاوران با موضوع "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها/ تدبیر، تلاش، توسعه/ بررسی وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی" برگزار شد.

در این نشست که به بررسی وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص داشت، مصوبات سفر معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خراسان جنوبی واکاوی شد.

سه معاون وزیر و ۲۲ مدیرکل به همراه رؤسای سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارم بهمن ماه ۱۳۹۹ به خراسان جنوبی سفر کردند و در قالب چند گروه، شرایط همه شهرستان‌های استان را مورد ارزیابی قرار دارند.

رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و مسایل کارگری و کارفرمایی، پیگیری پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اولویت‌دار و نیازمند کمک مالی در راستای ایجاد اشتغال پایدار، پایش تمامی واحدهای اقتصادی و تخصیص تسهیلات ویژه به آنها از جمله مطالبات استان در این سفر بود که بعد از آن و طی دیدار استاندار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قول مساعد برای پاسخ به همه موارد گرفته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی منطقه خراسان جنوبی کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی وزیر تعاون پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر