Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@17:47:02 GMT

۶ کشته بر اثر آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی در پردیس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۹۲۱

۶ کشته بر اثر آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی در پردیس

سخنگوی اورژانس کشور از کشته شدن ۶ نفر به دلیل حریق در یک کارگاه مبل‌سازی در پردیس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 11:03 یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه مبل سازی واقع در پردیس، کرشت، بلوار خلیج فارس به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه متاسفانه 6 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم شده‌است.   سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شده است.   انتهای پیام/
 منبع: ایلنا    

منبع: دانا

کلیدواژه: اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران