Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تخصصی ذیل ستاد توسعه خاوران با موضوع" تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها/ تدبیر، تلاش، توسعه/ بررسی وضعیت پروژه ها و برنامه های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی " برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  در این جلسه که به بررسی وضعیت پروژه ها و برنامه های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص داشت، مصوبات سفر معاونین وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان واکاوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار در این جلسه خاطرنشان کرد: در خصوص تحقق مصوبات این سفر اقدامات خوبی انجام شده و لازم است با پیگیرهای مستمر نسبت به تحقق کامل همه مصوبا ت تلاش نماییم.
ملانوری تأکید کرد: در این خصوص دستگاه های مجری و بهره بردار باید به صورت توأمان کارها را پیگیری نمایند تا با سرعت و شتاب بیشتری دنبال شود.
وی به مصوبه پرداخت بیمه بیکاری کارگران واحدهای مرغداری متأثر از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده، این مهم به نتیجه نهایی رسید.
استاندار با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شستا جهت سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: یکی از مصوبات این سفر، قول مساعد سرمایه گذاری شستا در استان است که می تواند به رونق تولید کمک کند.
ملانوری اعتبار اختصاص داده شده توسط بانک توسعه تعاون به ۹ پروژه و پوشش رایگان جامعه روستایی و عشایری از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد که بخش عمده ای از آن ها عملیاتی شده است.
وی از مدیرکل تعاون کار و رفاه استان خواست؛ تا آخرین اقدامات انجام شده در حوزه وزارتخانه را به صورت مکتوب ارائه نماید تا ضمن پیگیری در ستاد توسعه خاوران، درخصوص پروژه هایی که به اتمام رسیده، اطلاع رسانی شود.
به گفته وی؛ سایر پروژه ها نیز باید با پیگیری از طریق وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اجرایی شود.
شایان ذکر است: سه معاون وزیر و ۲۲ مدیرکل به همراه رؤسای سازمان های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ چهارم بهمن ماه ۱۳۹۹ به استان سفر کردند و در قالب چند گروه، شرایط همه شهرستان های استان را مورد ارزیابی قرار دارند.
رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و مسایل کارگری و کارفرمایی، پیگیری پرداخت تسهیلات برای طرح های اولویت دار و نیازمند کمک مالی در راستای ایجاد اشتغال پایدار، پایش کلیه واحدهای اقتصادی و تخصیص تسهیلات ویژه به آنها و... از جمله مطالبات استان در این سفر بود که بعد از آن و طی دیدار استاندار با وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قول مساعد برای پاسخ به همه موارد گرفته شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی