Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:11:22 GMT

جز خوانی قرآن کریم به صورت خانگی در خوانسار اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۵۹۵

جز خوانی قرآن کریم به صورت خانگی در خوانسار اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد حسین شفاعتی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف خوانسار برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به شرایط این شهرستان در زمینه شیوع کرونا هر گونه برنامه حضوری ممنوع شده و همه اقدامات در طرح ضیافت الهی به صورت مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر این اساس برنامه‌های تولید شده مناسبتی از شبکه‌های مجازی بقاع متبرکه شهرستان خوانسار منتشر می‌شود، ادامه داد: از سوی دیگر طرح جز خوانی قرآن به صورت خانگی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوانسار با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۱۰۰ خانواده خوانساری آمادگی خود را اعلام کرده و جز خوانی قرآن را در منازل خود انجام می‌دهند، ادامه داد: با این طرح ۱۰۰ دور قرآن در ماه مبارک رمضان تلاوت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور کمک به نیازمندان شهرستان خوانسار نیز ۱۰۰ بسته کمک معیشتی برای خانواده‌ها تهیه شده است، افزود: توزیع این بسته‌ها با همکاری مرکز افق امامزاده احمد (ع) در حال انجام است.

کد خبر 5192943

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن ماه مبارك رمضان اوقاف و وقف خوانسار ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تیمار و رهاسازی ۲ توله سمور سنگی در طبیعت خوانسار
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ تصاویر
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ عکس