Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد و توسعه مسکن‌سازی در کشور در قالب طرح اقدام ملی، اعلام کرد: اکنون در مرحله‌ای هستیم که می‌توان گفت در احداث مسکن به جریان پایدار رسیده‌ایم.

محمد اسلامی روز دوشنبه در جریان افتتاح طرح های شهر پرند در جمع خبرنگاران افزود: احداث ۲۶ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن با فکر و برنامه منسجم براساس نیاز سنجی مردم در نظر گرفته شده که به لحاظ سازوکار قانونی موارد تسهیل و تنظیم مقررات برای پشتیبانی بهره مند آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تامین منابع از سوی بانک ها تصویب و ابلاغ شده است، ادامه داد: با افزایش سهم سازندگان توان مالی ایجاد می شود و اصلاح رویه در راستای تامین زمین بوده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ۲۶ هکتار برای واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پرند در نظر گرفته شده که ١١ هزار و ۶۰۰ واحد آن در دست ساخت است.

نظام ملکشاهی افرود: مصوبه الحاقی ۱۵ هزار واحد نیز تا ۲ روز دیگر تایید، ابلاغ و عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: امروز سه طرح طرح اقدام ملی نیز در پرند با ١٨٠، ١٣٠ و ٨٨ هکتار وسعت افتتاح شد.

وی ادامه داد: پل روگذر شهرک صنعتی پرند نیز با ١٨٠ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گفته ملکشاهی طرح های زیربنایی به ارزش ٧٢٠ میلیارد ریال و ساختمان اداری ١٣٠ هکتاری محوطه آرامستان پرند با ٣٠ هزار میلیارد ریال هزینه‌کرد، از دیگر طرح های افتتاح شده در روز جاری است.

/ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این طرح ها شامل افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت میامی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان،  خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد_ میامی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان و احداث پست سیار ۶۳ کیلو ولت عباس آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان است .

همچنین با حضور وزیر ارتباطات احرای طرح  فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر میامی آغاز شد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور انجام شد خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

زارع پور ادامه داد: کار ایجاد شبکه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر انجام شده و در ۲۰۰ شهر به اتمام رسیده و هفت میلیون خانوار از نعمت آن برخوردار هستند.
وی بیان کرد: تلاش داریم امسال این میزان را ۲ برابر و تا پایان دولت کل کشور را به اتمام برسانیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد