Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:46:02 GMT

پویش مهربانی در ملک سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۸۴۵

پویش مهربانی در ملک سلیمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید کاظمی پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی با مشارکت خیران و خادمیاران رضوی استان کرمان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

کاظمی پور در توضیح پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی تصریح کرد: نحوه خدمت‌رسانی به فقرا و نیازمندان بدین صورت است که خادمیاران رضوی با مشارکت خیران استان می توانند نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی به عنوان کمک‌های مومنانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان گفت: هزینه هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که خادمیاران یا خیران از طریق شماره حساب ۵۸۷۲۸۸۱۴۲۷ بانک‌های ملت، پاسارگاد، ملی، سپه و صادرات وجه مورد نظر را پرداخت و فیش واریزی را به کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان محل سکونت خود تحویل خواهند داد.

او گفت: انتظار است که هر خادمیار به میزان ۸ بسته معیشتی کمک مالی جذب نماید در صورت جذب بیشتر از مقدار مذکور از خادمیاران تقدیر خواهد شد.

کاظمی پور  افزود: در مرحله اول طرح، اولویت با جذب ومشارکت خیران و جمع آوری کمک‌ها به صورت نقدی است اماچنانچه خیران تمایل به کمک غیر نقدی شامل (برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه) داشته باشند باید از طریق کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی هماهنگ کنند.

او با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان کرمان شاگردان مکتب حاج قاسم هستند اظهار داشت:خادمیاران رضوی به رسم تکریم از مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان استان عهدو پیمان بستند تا به نام امام رئوف حضرت رضا علیه السلام خدمت کنند.

کاظمی پور از اجرای موفق طرح سفره مهربانی سه در سال گذشته با هدف تکریم خانواده‌های نیازمند خبردادو گفت: در این طرح کارت‌های اعتباری ویژه خرید نان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد که حق برداشت از این کارت‌ها روزی ۵۰ هزار ریال است و خانواده‌ها با تکریم می‌توانند از نانوایی‌ها نان خریداری کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمیاران رضوی کمک مومنانه خادمیاران رضوی استان کرمان خدمت رضوی کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی نیک‌طبع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

نیک‌طبع با بیان اینکه تالاب جازموریان تالاب کم‌عمق و کاملا فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن، جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود، بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است و شرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌کند.

کد خبر 846779 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تالاب خبر مهم استان‌ کرمان باران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم