Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:43:14 GMT

درگیری های شدید در شهر راس العین در شمال سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۸۷۳

درگیری های شدید در شهر راس العین در شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع محلی سوری اعلام کردند که درگیری هایی میان نیروهای وابسته به ترکیه در شمال سوریه رخ داده است.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای وابسته به ترکیه در شهر راس العین سوریه به جان هم افتاده اند.

این منابع به هرج و مرجی که در مناطق تحت اشغال ترکیه و عوامل آن وجود دارد و اینکه شماری از این عوامل زخمی شده اند، اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا گزارش داد: درگیری با سلاح سبک و میان برد و نیز با آر پی جی بوده است که میان گروههای تکفیری موسوم به فرقة السلطان مراد و آنچه احرار الشرقیه در شهر راس العین در حومه حسکه نامیده می شود، رخ داده است.

خبرگزاری سوریه از زخمی شدن شماری از تکفیری ها خبر داد.

منابع سوری به سانا اعلام کردند که درگیری ها تقریباً روزانه است و این موجبات ترس و وحشت ساکنان این شهر را به دنبال داشته است.

به گفته این منابع، این درگیری ها سبب شده است که ساکنان کار و کسب خود را رها کنند و برای مدت طولانی در منازل خود باقی بمانند.

کد خبر 5192952

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر راس العین سوریه ترکیه ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی سوریه جو بایدن عربستان سعودی اوکراین برجام لبنان ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی طی سه روز اخیر اردوگاه نور شمس در طولکرم (مرکز کرانه باختری) را مورد محاصره قرار داده بود.

منابع محلی گزارش دادند که درگیری میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس طولکرم دستکم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

اشغالگران صهیونیست ده‌ها نفر را هم در اردوگاه نور شمس و شهر طولکرم بازداشت کردند. منابع عبری نیز اذعان کردند که در این درگیری‌ها دستکم چهار نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

کد خبر 6084275 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها