Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشدار؛ مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری راجع به بیت کوین چه می‌گویند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا سرمایه گذاری نظرسنجی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشستی با اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.

وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.

کد خبر 6081059

دیگر خبرها

  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت