Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ فردی را که اقدام به تغییر ارقام پلاک خودروی خود کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، عصر روز بیست و سوم فروردین ماه امسال ماموران یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان قزوین بودند که به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند که در جریان آن مشخص شد، پلاک فاقد هرگونه سابقه است اما مربوط به خودروی سواری دوو  است و ربطی به سواری سمند ندارد که در همین راستا ماموران برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اطلاع راننده سمند از قصد ماموران، این فرد به جای توقف اقدام به افزایش سرعت خود کرده و به سرعت و با انجام حرکات مخاطره آمیز  به سمت باغ خزانه رانندگی کرد. این فرد در حین تعقیب و گزیز اقدام به ایجاد تصادف عمدتی با چندین دستگاه خودروی سواری نیز کرد تا اقدام به مسدود کردن خیابان کند. اما پس از آنکه در رسیدن به هدفش ناکام ماند، با ایجاد ترمزهای ناگهانی سعی در ایجاد تصادف با خودروی گشت پلیس داشت.  

 با ادامه تعقیب و گریز، مامور گشت پلیس آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و سپس به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک کرد، اما راننده سواری سمند بدون توجه به هشدارها، وارد خیابان ابوذر شده و به رانندگی پرخطر خود ادامه داد. تا اینکه راننده سمند پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی به علت ترافیک موجود متوقف شده و در حالی که قصد داشت با پای پیاده فرار کند، دستگیر شد.

با دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی مشخص شد که این فرد به طور ماهرانه‌ای قسمت ایران ۳۱ را به ۳۳ تغییر داده و  باعث عدم اصالت خودروی مذکور شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلاک مخدوش پلیس آگاهی تهران تهران خیابان قزوین پليس آگاهي پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!