Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابجائی ۴ میلیون تن کالا در سال گذشته گفت: ۲۸۳ هزار برگ بارنامه صادر و ۲۸۸ هزار سفر کامیون نیز در سال ۹۹ انجام شده است.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان را بیان کرد و افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و مشگین شهر جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان وضعیت حمل ونقل کالا را کاملا عادی و روان دانست و از توزیع بیش از ۸۰ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای، صدور ۳۳ هزار برگ معاینه فنی و جابجائی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل خبر داد.

وثوقی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و شیوه نامه‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم و جابجائی مسافران با ناوگان عمومی اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

او هوشمند سازی جاده‌ها را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: در حال حاضر ۱۴۲ سامانه هوشمند در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صادرات بیش از ۳۵۶ هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار درسال گذشته به کشور‌های آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز را عنوان کرد و گفت: درسال گذشته بیش از ۱۹۶ هزار تن کالا توسط ۸ هزارو ۶۲۶ دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده که این مهم نیز افزایش ۲۹ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی کالا حمل و نقل کالا معاینه فنی کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس تحلیل گزارش‌های تردد در جاده‌های استان از ابتدای ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ماه سال جاری ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در ۷۰ محور شریانی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است، افزود: طی این بازه زمانی ۴۳ هزار و ۹۹ تردد ناوگان اتوبوسی نیز توسط سامانه‌های هوشمند جاده‌ای به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از کاهش ۱۶ درصدی تردد ناوگان سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: طی این مدت تردد ناوگان سنگین در محورهای مواصلاتی استان به یک میلیون و ۳۲۱ هزار مورد رسیده است.

جهانی گفت: شمار خودروهای ورودی به استان بیش از ۲ میلیون و ۱۷۰ دستگاه و تعداد خودروهای خروجی از استان نیز ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۷۵ دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: میانگین سرعت خودروها در محورهای استان را ۸۶ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود و این در حالی است که سرعت متوسط در کشور در این بازه زمانی ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

جهانی آزادراه تهران ساوه و سلفچگان به اراک را دو محور پرتردد استان عنوان کرد.

کد خبر 6064402

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت