Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:53:34 GMT

۶ میلیارد ریال صرف توسعه ورزش ابرکوه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۶۳۳

۶ میلیارد ریال صرف توسعه ورزش ابرکوه شد

محمدمهدی متوسل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بودجه صرف چهار پروژه شامل سالن‌های ورزشی ، زمین چمن مصنوعی و مرمت فضای ورزشی در شهر و روستاهای این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه کمک  به فعالیت هیات‌های ورزشی، مهمترین اقدامات است اظهار کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز به هیات های ورزشی و برگزاری جشنواره ها در این شهرستان کمک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه همچنین گفت: در هفت سال گذشته ۶ زمین ورزشی چمن مصنوعی با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع وسعت در سطح روستاهای این شهرستان ساخته شده است .

متوسل ، توسعه ورزش برای افزایش نشاط جوانان را از اولویت های دولت بیان کرد و اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ۹ خانه ورزش روستایی در مناطق روستایی شهرستان با همکاری دهیاران و شورای اسلامی روستاها تاسیس شده که با اجرای این طرح ها سرانه فضای ورزشی این شهرستان به ۱.۵ مترمربع افزایش یافت.

این مسوول ادامه داد: علاوه بر ساخت زمین‌های چمن ورزشی در روستاهای رییس آباد، هارونی ، اسدآباد، اسفند آباد، حسین آباد ، فراغه و مریم آباد ، سه سالن ورزشی با ظرفیت حدود چهار و ۲ هزار مترمربع ساخته شده است .

متوسل همچنین تجهیز و تعمیر استخر سرپوشیده ، تعمیر، بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ابرکوه ، سالن‌های ورزشی بخش بهمن و تجهیز خانه های ورزشی روستایی را برخی از طرح‌های ورزشی بیان کرد.

رییس ورزش و جوانان ابرکوه با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی سال گذشته گفت: حدود پنج میلیارد ریال زیان به این حوزه وارد شده است.

هم ‌اکنون شهرستان ابرکوه چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۴۰ هیات ورزشی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان ابرکوه حسن روحانی بودجه ۹۹ پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ابرکوه حسن روحانی وزارت ورزش و جوانان ابرکوه حسن روحانی بودجه ۹۹ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است