Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@00:52:14 GMT

رونق خرید و فروش خودرو در بازارهای غیررسمی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۶۷۱

رونق خرید و فروش خودرو در بازارهای غیررسمی

با وجود بسته بودن نمایشگاه های خودرو در بازارهای غیررسمی معاملات خودرو داغ بوده و هر کس نیازمند خرید خودرو است به آنها مراجعه می کند.

 نزدیک به 10 روز از تعطیلی واحدهای صنفی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور می گذرد. در همین راستا فروشندگان خودرو نیز کسب و کارهای خود را تعطیل کرده و به نوعی مشمول تعطیلی دو هفته اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا شده اند با این وجود خرید و فروش خودرو در بازار متوقف نشده و در بازارهای غیررسمی از جمله فضای مجازی مشتریان درصدد خرید خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به اعتقاد فعالان بازار ثبات قیمتها و روند کاهشی دلار باعث شده تا مردم همچنان به کاهش قیمت ها امیدوار بوده و کمتر تمایلی به خرید خودرو داشته باشند اما آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو هستند، در این شرایط رکود به دنبال خرید بوده تا شاید در آینده با تغییرات قیمتی متضرر ضرر نشوند.

در حال حاضر نمایشگاه های خودرو بسته است ولی در فضای مجازی خرید و فروش خودرو انجام می شود اما قیمتها نسبت به دو هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و به نوعی بازار با ثبات قیمتها روبروست.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، پراید 111 با قیمت 130 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت 111 میلیون تومان و سمند ای اف سون با قیمت 202 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین پژو 206 تیپ دو با قیمت 203 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک با قیمت 390 میلیون تومان، پژو پارس سال با قیمت 218 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرند.

همچنین در بازار امروز خرید و فروش خودرو سمند ال ایکس 198 میلوین تومان، تیبا صندوقدار 125 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج با قیمت 261 میلیون تومان، ساینا با قیمت 145 میلیون تومان فروخته می شود.

به اعتقاد فعالان بازار تعطیلی واحدهای فروش خودرو و روند کاهشی قیمت دلار باعث شده تا تب خرید خودرو در بازار وجود نداشته و همه منتظر تعیین و تکلیف قیمت های جدید خودرو در سال 1400 هستند.

فروشندگان خودرو می گویند که اگر عرضه ها افزایش پیدا کند به طور حتم بازار با کمبود روبرو نبوده و شاهد افزایش قیمتها نیست اما این موضوع ارتباط نزدیکی با قیمت های جدید محصولات خودروسازان در سال 1400 دارد چرا که خودروساز در تکاپو برای افزایش قیمتهاست از آن طرف شورای رقابت در اعلام قیمتهای جدید تعلل می کند.

/تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خرید و فروش خودرو خودرو در بازار میلیون تومان خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد