Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@03:20:56 GMT

کیش در زمره امن ترین مناطق ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۸۳۶

کیش در زمره امن ترین مناطق ایران

ایجاد امنیت پایدار در جزیره کیش، از مزیتهای ارزشمند این جزیره زیباست.

به گزارش پول نیوز، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: جزیره کیش با وجود پذیرایی بیش از یک و نیم میلیون مسافر در سال و رشد ساکنان، در شمار امن ترین مناطق کشور است و در این رابطه نقش نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها پر رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال با هدف ارتقاء هر چه بیشتر زمینه های پیشگیری از وقوع جرم و برخورد سازنده با مرتکبین به بزه و خطا، از تجربیات مجموعه های موفق و بزرگی چون ستاد فرماندهی تهران بزرگ بهره خواهیم برد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر آهنگران به مدیریت جزیره کیش که از کانون های مهم گردشگری کشور است، گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه، هدف مهمی است که برای تحقق و استمرار آن از تمام ظرفیت پلیس پایتخت در تعامل با دستگاه های دیگر استفاده می کنیم.

وی افزود: خرسندیم که با ترجیح کار فرهنگی درمقایسه با برخوردهای قهرآمیز، برخورد قاطع با متجاوزین به جان و مال مردم و هوشمندسازی این مجموعه بزرگ، امنیت پایتخت در سطح خوبی تامین شده است.

در این دیدار، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بررسی اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو، بر لزوم ایجاد بسترهای کارشناسی جهت تبادل تجربیات فیمابین تاکید کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش گردشگری وقوع جرم سردار حسین رحیمی جعفر آهنگران تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران