Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، آمریکا از تصمیم چک مبنی بر اخراج ۱۸ دیپلمات‌ روس، حمایت کرد.

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، دیروز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «آمریکا از تصمیم جمهوری چک برای اخراج ۱۸ کارمند سفارت روسیه از این کشور به دلیل ادعای ارتباط داشتن آن‌ها با انفجار سال ۲۰۱۴ در انبار مهمات، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه اظهارات بی اساس خود نوشت: «آمریکا در برابر اقدامات براندازانه روسیه در خاک چک، محکم ایستاده است. ما باید در پاسخ به این اقدامات که تمامیت ارضی، امنیت انرژی یا زیرساخت‌های مهم متحدان و شرکای ما را به خطر می‌اندازد، قاطعانه عمل کنیم.»

«آندره بابیس»، نخست وزیر چک و «یان هاماچک»، معاون اول نخست وزیر، روز شنبه از اخراج ۱۸ کارمند سفارت روسیه در پراگ، که ادعا می‌شود «افسران سرویس‌های اطلاعاتی روسیه» بودند، خبر دادند.

وزارت امور خارجه روسیه اعتراضات خود را نسبت به این ادعای بی پایه و اساس، اعلام کرد. این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد، بیست کارمند سفارت چک در مسکو را در واکنش به اخراج ۱۸ دیپلمات روس از آن کشور، اخراج می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری چک دیپلمات های روسیه ند پرایس اخراج ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی لیل به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد این بود که مارتینز دو کارت زرد از سوی داور دریافت کرد اما به دلیل قوانین خاصی که کارت‌های زرد نشان داده شده در ۱۲۰ دقیقه را از کارت زرد نشان داده شده در ضربات پنالتی جدا می‌داند از زمین بازی اخراج نشد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« تمام طول دوران فوتبال من بسیار پرفراز و نشیب و جذاب بوده است. من آدمی هستم که همیشه ایمان دارم و به سختی تلاش می‌کنم و سرنوشت من امروز این بود.

همیشه در تمام طول دوران حرفه‌ای فوتبالم گفته‌ام که در چنین لحظاتی به هم تیمی‌هایم مدیون هستم. حتی وقتی شب گذشته مشغول تماشای بازی رئال مادرید بودیم هم سرمربی گفت که ممکن است بازی ما هم به پنالتی کشیده شود و من در آن لحظات باید محوطه جریمه را از آن خودم کنم.»

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند