Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با توجه به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: طبق اصول حقوقی ، جرائم و مجازاتهای انتخابات، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی ، حتی قبل از اعلام رسمی تائید صلاحیتها توسط مراجع ذیصلاح، له یا علیه نامزدها با امکانات دولتی یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، ممنوع است و مرتکب مجرم شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس آزادبخت با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کاندید شدن تعدادی از کارمندان ادارات و نهادهای دولتی برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون انتخابات، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارت خانه ها و ادارات ، شرکتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی به هر مقدار استفاده می کنند و در اختیارگذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع بوده و مرتکب مجرم شناخته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ادارات و سازمانها و ارگانهای دولتی و نهادها و اعضای آنها با ذکر سمت خود حق ندارند له و علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی اعلامیه، اطلاعیه و پلاکارد بدهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند تاکید کرد: عدم استفاده از اموال دولتی باید مد نظر باشد اگر امروز بحث انتخابات را به عنوان امانت در دست ما گذاشتند باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و از آن سو استفاده نکنیم بنابراین در صورت مشاهده و گزارش در این رابطه با نامزدهای انتخاباتی مطابق قانون برخورد و حتی علیه مدیر آن اداره یا نهاد دولتی و عمومی اعلام جرم می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟