Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی، طی پیامی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار جانباز سید محمد حجازی، وی را اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولایت خواند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی شهادت سردار جانباز «سید محمد حجازی» پیام تسلیت صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

خبر شهادت آسمانی اسوه مقاومت و رشادت، سردار جانباز سیدمحمد حجازی موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکارانم در مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد. این سردار قهرمان که سال‌های با برکت عمر خویش را در جبهه حق و سنگر‌های دفاع مقدس سپری کرد و بعد از جانبازی نیز سال‌ها رنج ناشی از عوارض شیمیایی را با اخلاص و فروتنی تحمل کرد، در نهایت در این ماه ضیافت الهی به خیل یاران شهیدش پیوست تا یاد و خاطر جانبازی‌ها و رشادت او برای همیشه در اذهان مردم مؤمن و خداجوی ایران زنده و جاوید بماند.

بدون شک او که به مانند دیگر جانبازان و فرماندهان دلاور ایران اسلامی، اسطوره‌ای ماندگار در میدان جهاد و شهادت و همچنین دفاع از انقلاب و ولایت بودند، پس از پایان دفاع مقدس نیز به عنوان سربازی ولایتمدار منشاء خدمات فروانی به این آب و خاک بودند که از آن جمله می‌توان به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و همچنین دوست، یار و همراه سردار دلها، شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه دفاع از حرم و جبهه مقاومت، اشاره کرد.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شهادت این جانباز صبور، مجاهد فداکار، نمونه ایثار و از خودگذشتگی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم ملت شریف و ولایتمدار و یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاصه خانواده آن سردار شهید تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌داریم تا به تمامی بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و روح بلند و بهشتی آن مجاهد نستوه و بصیر را در این ماه مهمانی خدا با امیرالمؤمنین علی (ع) محشور بگرداند.

حبیب رضا ارزانی
مشاور وزیر و رئیس ستادهماهنگی
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کانون مساجد سپاه قدس سردار حجازی فرهنگی هنری مساجد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور گفت: لرستان در افزایش شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رتبه نخست را در کشور دارد و این یکی از مطالبات ریاست جمهوری است که در همه مساجد کانون ایجاد شود.

امیرحسین خورشیدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت رویکرد دولت سیزدهم نسبت به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد نگاه دولت سیزدهم نسبت به تعالی جایگاه مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری سیاست‌گذاری تبیینی داشته است.

مدیرکل امور استان‌های ستاد مساجد کشور به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را گامی در جهت تحقق نهضت بازگشت به مسجد دانست.

وی بیان کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف در قالب شهید آوینی سهم مشخصی برای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰ برنامه ملی از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد در ۱۰ استان کشور میزبانی می‌شوند، بیان کرد: این آمادگی وجود دارد براساس ظرفیت‌های موجود در استان لرستان میزبانی یکی از این برنامه‌ها نیز به لرستان واگذار شود.

وی به اجرای طرح «هر هفته یک محفل قرآنی» اشاره کرد و افزود: در گام نخست این طرح در ۴۰ هفته با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار حمایت و پشتیبانی مسئولان را از کانون‌های مساجد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در کنار روحیه جهادی تیم کانون‌های مساجد لرستان، همراهی مسئولان کار فرهنگی و هنری مساجد را تسهیل می‌کند و رونق فعالیت‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است