Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:10:34 GMT

۱۱۵ ‌هزار تست pcr در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۰۲۴

۱۱۵ ‌هزار تست pcr در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر دوشنبه در نشست تجلیل از کادر علوم آزمایشگاهی استان، افزود: یکی از موفقیت‌های استان بیمار یابی و تست هدفمند و بالا بوده و افزایش آمار تست در استان را شاهدیم.

کلانتری با بیان اینکه یک آزمایشگاه پاسخگوی استان نیست، ابراز داشت: با پیگیری از طریق وزارت بهداشت فعال سازی آزمایشگاه دوم و سوم کرونا و افزایش و ارتقای واکسیناسیون مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه اندازی حداقل یک آزمایشگاه برای فعالیت معین با پوشش شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران ضروری است.

استاندار با بیان اینکه زمانی دغدغه انجام تست داشتیم و آزمایشات از طریق تهران و شیراز انجام می‌شد، ابراز داشت: راه اندازی آزمایشگاه مولکولی یاسوج نقش شایانی در پوشش تست با تعداد بالا و بیماریابی داشت.

وی با اشاره به اینکه یک چرخه کامل بهداشت و درمان در محورهای مختلف در مقابله با کرونا قرار دارد، از فعالیت‌های علمی و عملی در راستای ظرفیت سازی آزمایشگاهی کرونا در استان تقدیر کرد.

کلانتری گفت: این مهم نقش محسوسی در شناسایی بیماران و بهبود در کنترل شیوع داشته است.

کد خبر 5193004

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ روز ارتش گناوه ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا اردبیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کنند.

«سعید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی اظهارکرد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

کرمی تصریح کرد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.irبخش "ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)" اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • مادران عشایری دارای سه فرزند بخوانند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌۱۲۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع اعزام می‌شوند