Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حلاج مقدم فرماندار فردوس امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: اولویت تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ باید تأمین نیاز مردم باشد و مرغداری‌ها حق خروج مرغ و تخم مرغ را بدون مجوز از شهرستان ندارند.

او مهمترین عامل بی ثباتی و گرانی‌های اخیر را ناشی از ضعف در نظارت بر قیمت‌ها دانست و افزود: نظارت‌ها تشدید و با کسانی که قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فردوس درباره تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نیز عنوان کرد: کالا‌های اساسی نسبت به پارسال به میزان مناسبی در حال توزیع است و ثبات نسبی در بازار وجود دارد.

۳۲ پرونده تخلف گرانفروشی و احتکار روی میز تعزیرات

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۹۵ بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان انجام و ۳۲ پرونده با ۷۴۵ میلیون ریال تخلف تشکیل شده است.

او در ادامه به توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: هم اکنون مشکلی در زمینه تأمین شکر، برنج، روغن مایع  و مرغ نداریم و ۲۰ تن برنج پاکستانی، ۲ تن گوشت منجمد و۲۰ تن شکر در حال جذب و توزیع است.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقلام اساسی توزیع گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط و مقررات فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو تنظیم شد

رئیس مرکز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از تنظیم ضوابط و مقررات فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو خبر داد.

به گزارش ایسنا، امین کلاهدوزان با اشاره به حمایت از سکوها و شرکت‌های توزیع دارو، تصریح کرد: کسب و کارهای حوزه دارو در زیست‌بوم تجارت الکترونیکی در جهان سابقه مشخصی دارند و در کشور ما هم چند سالی هست که این فعالیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در حال انجام است. اما موضوع اصلی که در این مدت مطرح بوده، تنظیم ضوابط و مقررات لازم برای فعالیت این کسب و کارها بوده است.

رئیس مرکز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به تنظیم ضوابط و مقررات این حوزه، گفت: با توجه به اینکه دارو با سلامت مردم در ارتباط است، مسئولان وزارت بهداشت نکات درستی را مطرح کردند که باعث طولانی شدن وضعیت تنظیم این ضوابط شده بود. اما در نهایت ضوابط تنظیم شد و وزارت بهداشت نیز این شرایط را پذیرفت.

کلاهدوزان در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاوردهای حضور کسب و کارها در زمینه توزیع دارو، سهولت در دسترسی به انواع دارو در میان انواع داروخانه‌های یک منطقه جغرافیایی است، گفت: شفافیت در مسئله توزیع دارو با حضور و فعالیت این کسب و کارها، دستاورد دیگری است که شاهد آن خواهیم بود.

گفتنی است مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پیش‌تر اعلام کرده بود که با توجه به اینکه در موضوع «توزیع دارو»، افعالی نظیر فروش دارو، نسخه پیچی، مشاوره و افعالی که جنبه پزشکی یا مداخله در امور سلامت دارد، از محدوده خدمات‌دهی این سکوها حذف شده، صرفاً فعل «تحویل‌گیری از داروخانه دارای مجوز» و «حمل و تحویلدهی به متقاضی دارای نسخه معتبر» در محدوده کاری این سکوها قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • تأمین و توزیع بیش از ۵هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • اقامت بیش از ۸۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های طبس
  • ضوابط و مقررات فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو تنظیم شد
  • تأمین و توزیع بیش از ۵۰۰۰ تن کود شیمیایی در فامنین
  • تأمین و توزیع ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است