Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:26:03 GMT

عمر السومة: تساوی بهتر از شکست است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۱۰۹

عمر السومة: تساوی بهتر از شکست است

مهاجم خطرناک و سوری الاهلی اعلام کرد که کسب نتیجه تساوی مقابل الدحیل، بهتر از شکست در آن بازی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی که در دیدار نخست خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال با نتیجه 5 بر 2 تن به شکست داده بود، در آخرین دقایق بازی با الدحیل به لطف گل زیبای عمر السومة از شکست گریخت تا نوار ناکامی های این تیم پس از 7 شکست پیاپی پاره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمر السومة که هر 3 گل تیمش در این رقابت ها را به ثمر رسانده است، پس از پایان این دیدار گفت: بابت کسب این تساوی خدا را شکر می کنیم. اما جاه طلبی ما به کسب این نتیجه محدود نمی شود. زیرا تیم ما همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کند.


او ادامه داد: کسب نتیجه تساوی بهتر از شکست است. ما بعد از باخت سختی که در اولین بازی مقابل استقلال ایران متحمل شدیم، به کسب این امتیاز نیاز مبرمی داشتیم تا بتوانیم در مسابقات بعدیمان به پیروزی دست یابیم.


مهاجم سوری الاهلی گفت: ما با روحیه بالا، عزم راسخ و تلاش برای بازگشت به بازی، در زمان های تلف شده گل تساوی را به ثمر رساندیم. این تساوی برای بیرون آمدن از شکست های پشت سر هم لازم بود و ما به هواداران خود قول می دهیم که انشالله در بازی های بعدی، نتایج بهتری کسب کنیم.


عمر السومة در پایان درخصوص گلزنی هایش در این رقابت ها گفت: گل زدن من، نتیجه لطف پروردگار به من است. من نمی توانم خودم به تنهایی گل بزنم و گل بر اثر تلاش تیمی به ثمر می رسد و من عضوی از این گروه هستم.

 

عربستان عمر السومه الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان عمر السومه الاهلی عمر السومة

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)

تیم فوتبال شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر امارات تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات چهارشنبه شب تیم شباب الاهلی در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی میهمان النصر بود و در پایان شکست 3 بر 2 را تجربه کرد.

سعید عزت‌اللهی (12) و موناس دابور (85) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (9)، مانولو گابیادینی (31) و ایساک تشینبانگو (1+90) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه 43 با اخراج رنان 10 نفره به بازی ادامه داد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 78 این مسابقه با خروج از ترکیب شباب الاهلی جای خود را به متئو سائو داد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با 37 امتیاز پس از الوصل 51 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سعید عزت اللهی در دانمارک مانکن آدیداس شد (+عکس) سعید عزت اللهی، یک نیمه در دربی مادرید

دیگر خبرها

  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ