Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسمی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه انصارالرضا و نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» ظهر امروز (30 فروردین) دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: سپاه انصارالرضا(ع) استان این آمادگی را دارد تا نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی را در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این جلسه عنوان کرد: سپاه استان آماده انعقاد تفاهم نامه ای با نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در حوزه های کاری خود اعم از فضای مجازی، رسانه، بسیج اقشار، بسیج سازندگی، پایگاه های مقاومت و از همه مهم تر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است تا بتواند در زمینه ترویج این فرهنگ با ارزش بین جوانان نقش موثری ایفا کند.


وی استفاده از منابع متناسب با نیاز جوانان را بسیار مهم دانست و افزود: توزیع کتاب خدای خوب ابراهیم به میزان پنج هزار نسخه توسط مجموعه سپاه یکی از مصداق های بارز پرداختن به بحث توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی سودمند در جامعه است. 


«محمود حاجی» مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: هم افزایی فعالیت های فرهنگی مختلف باعث افزایش راندمان کارها و بهره مندی بیشتر مخاطبین و مردم جامعه می شود و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت سپاه در زمینه توسعه کمی و کیفی خدمات کتابخانه ای استان استفاده کنیم.


وی در ادامه اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برای ارائه دادن خدمات بهتری نیاز دارد تا سپاه انصارالرضا(ع) استان به مباحث مختلفی از جمله راه اندازی کتابخانه های سیار، برگزاری دوره های توانمند سازی در کتابخانه های روستایی، انجام مسابقات فرهنگی مختلف، برنامه ریزی مشترک به منظور ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد محافل قرآنی در کتابخانه ها و برگزاری جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی توجه داشته باشد.
 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی سپاه انصارالرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند