Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع عظام تقلید درگذشت شهادت گونه سردار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. - اخبار استانها -

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی ‌با صدور پیامی، درگذشت شهادت گونه سردار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام آیت الله نوری همدانی به این شرح است: خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام سید محمد حجازی (رحمة الله علیه) باعث تأسف و تأثر اینجانب گردید.

روحانی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفتتسلیت رهبر معظم انقلاب در پی عروج سردار حجازی: فقدان او حقاً مایه‌ی تأسف و اندوه استپیام تسلیت سید حسن نصرالله به رهبر انقلاب در پی درگذشت سردار حجازی

این پاسدار مجاهد، عمر با برکت خود را علاوه بر حضور پر افتخار در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در دفاع از ارزش‌های بلند اسلام و انقلاب سپری نمود و در حمایت از مظلومان و مستضعفان، مرز جغرافیایی نمی‌شناخت و پیوسته در تلاش و کوشش بود و در همین مسیر به درجه جانبازی نائل گردید.

اینجانب درگذشت شهادت گونه این شخصیت مجاهد را به دوستان و همکاران و خانواده و عموم ملت ایران تسلیت عرض نموده و علو مقام را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی