Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین جشنواره ملی پایان‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه تحقیقات دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیستمین جشنواره ملی پایان نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان بنا بر ضرورت فرهنگ سازی دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها و تقویت پژوهش‌های قرآن محور مبتنی بر روش‌های صحیح تحقیق در میان دانشجویان و با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه تحقیقات دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلیه فارغ التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط، به ویژه گروه‌های علوم قرآن و حدیث و معارف اسلامی که در طول سال تحصیلی جاری (۱۳۹۹-۱۴۰۰) از پایان نامه/رساله خود دفاع نموده اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. خاطر نشان می‌شود کسانی که در دوره‌های گذشته جشنواره شرکت کرده اند مجاز به ارسال مجدد آثار خود نیستند.

 

لازم به ذکر است، در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «نماز» و «امر به معروف و نهی از منکر» در نظر گرفته شده است که پایان نامه‌های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایز ویژه‌ای نیز پیش بینی شده است.

 

علاقمندان می‌بایست آثار خود را حداکثر تا تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی، در قالب فایل الکترونیکی ارسال کنند. بدیهی است به آثار دریافتی پس از تاریخ اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

گفتنی است، اطلاعات تکمیلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی farhangi.msrt.ir به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.نشانی الکترونیکی دبیرخانه: quranmsrt.ir@gmail.com و نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، شهرک قدس، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، طبقه ۱۲، اداره کل فرهنگی و اجتماعی و شماره تماس جهت هماهنگی: ۸۲۲۳۳۲۴۵-۰۲۱ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراخوان جشنواره معاونت فرهنگی وزارت علوم پایان نامه دینی و قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که مهارتی را کسب می‌کنند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تدوین و توسط ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارابودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی گفت: سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزارشده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش‌های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وزیر علوم افزود: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی