Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان از مراحل تولید فیلم کوتاه رسم عاشقی با موضوع تبیین شاخصه‌های برجسته زندگی شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع با حضور در محل تصویربرداری فیلم کوتاه رسم عاشقی که به تبیین شاخصه‌های برجسته زندگی شهید انصاری می پردازد، از روند تهیه و تولید این فیلم بازید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان این بازدید شهید انصاری را از جمله شهدای ممتاز و برجسته ای که عمر دنیایی خود را در خدمت اسلام و ارزش های انسانی قرار داد، دانست و گفت: این شهید والامقام، ضمن درخشش‌های علمی و مذهبی، همواره در راستای روشن‌گری و ارتقاء آگاهی‌های مردم، پیش‌قدم بود.

وی همچنین یادآور شد: فرهنگ اصیل گیلان با ظرفیت‌های خوب و بالایی که دارد؛ می تواند موجب به تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی شخصیت‌های برجسته و اثرگذار استان باشد.

رسم عاشقی شاخصه‌های برجسته زندگی تنها استاندار شهید کشور را در قالب یک کار تلفیقی بین نماهنگ و فیلم کوتاه به نمایش می گذارد.

شهید مهندس علی انصاری که از جمله مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود؛ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد. وی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان نیز بود. شهید انصاری بزرگ مردی که قلبش مالامال از تعهد، تقوا، عشق و تلاش و ایثار بود، در پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، ساعت هفت بامداد در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به مقام عالی شهادت در راه رضای حضرت باری‌تعالی که سال‌ها برایش تلاش کرده بود، نائل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار گیلان شهید علی انصاری شهید انصاری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است

به گزارش همشهری آنلاین؛ کوتاه شدن سفرهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفرهای درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روزهای اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محورهای مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

کد خبر 840990 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها ترافیک - شهری طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • ۲۶ مارس؛ روزی برای تنهایی و آرامش
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • برشی کوتاه از زندگی یک طراح داخلی در غزه | ببینید
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت