Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران لیورپول خواهان حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا نیستند.

شب گذشته اعلام شد که سوپرلیگ اروپا با حضور 12 باشگاه از آگوست 2021 برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، لیورپول نیز در کنار 5 باشگاه انگلیسی خواهان شرکت در سوپرلیگ اروپا است. با این حال، هواداران متعصب قرمزها با حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا مخالف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها مخالفت خود را با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی اعلام کردند:

ما و سایر گروه های دیگر پرچم های خود را از جایگاه The Kop بر خواهیم داشت. احساس ما این است که دیگر نمی توانیم از باشگاهی که طمع مالی برایش از شکل درست فوتبال مهم تر است، حمایت کنیم.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو رسمی؛ دورتموند در سوپر لیگ اروپا شرکت نمی کند شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، دولت آلمان پس از وقفه سه ماهه، حمایت مالی از نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» را از سر می گیرد.

دولت آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که پس از توقف موقف، حمایت خود از سازمان آنروا (UNRWA) را از سر خواهد گرفت.

وزارت خارجه آلمان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که با ادامه همکاری با آنروا، از نقش حیاتی و در حال حاضر غیرقابل جایگزین این نهاد در ارائه کمک به مردم غزه حمایت می کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است که سایر سازمان های کمک رسانی بین المللی نیز در حال حاضر به ساختارهای عملیاتی آنروا در غزه وابسته هستند.

این اقدام دولت آلمان پس از آن صورت گرفت که کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هنوز مدارکی در خصوص دست داشتن کارکنان آنروا در عملیات طوفان الاقصی ارائه نکرده است.

رژیم صهیونیستی پیشتر مدعی همکاری ۱۲ کارمند آنروا در حمله ۱۵ مهر حماس شده بود. بسیاری از کشورهای غربی در واکنش به این ادعا، همکاری خود با آنروا را قطع کردند.

کد خبر 6088019

دیگر خبرها

  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!