Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در مناطقی از شهرستان و چندین فقره سرقت کشف نشده در سنوات گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با بررسی سرنخ‌های بجامانده و انجام اقدامات فنی پلیسی ۲ سارق حرفه ایی را شناسایی و پس از با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه احدی از سارقان دارای سوابق متعدد سرقت در شهرستان‌های بدره، دره شهر و رومشکان استان لرستان بوده و در استان همجوار دستگیر شده، ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

او اضافه کرد : متهمان در راستای مطالبه به حق شهروندان و در جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بازیار از شهروندان خواست: با رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و دارایی‌های خود، و همچنین مجهز کردن منازل و مغازه‌های خود به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ضد سرقت به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را در بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارق سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه