Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:00:05 GMT

اعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۲۹۲

اعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد فرزانی رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌ساز، شیرینی فروش و کافه قنادی مشهد گفت : قیمت مصوب و مجاز هر کیلوگرم زولبیا و بامیه "درجه یک" در سطح فروشگاه‌های مشهد، ۳۹۰ هزار ریال، محصول "درجه دو" ۲۵۰ هزار ریال و هر کیلوگرم زولبیا بامیه با "کیفیت ممتاز" ۴۳۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این قیمت را انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشهد به استناد مصوبه کمیسیون نظارت خراسان رضوی تعیین و اعلام کرده و همه شیرینی فروشان و قنادان در مشهد ملزم به رعایت این قیمت هستند و هرگونه تخطی از آن، مصداق گران فروشی است و با متخلف، برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید

تصویب نرخ مصوب زولبیا و بامیه برای ماه رمضان

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌ساز، شیرینی فروش و کافه قنادی مشهد ادامه داد: بازرسان اتحادیه در ۱۳ منطقه شهرداری مشهد مستقر هستند تا علاوه بر بازرسی از فروشگاه ها، در صورت اعلام هرگونه شکایت به سرعت آن را بررسی کنند.

فرزانی بیان کرد: فروش زولبیا و بامیه  در سوپرمارکت ها، هایپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها غیرمجاز است و  از مردم خواسته می شود برای حفظ سلامتی خود از خرید این نوع شیرینی در مراکز یادشده خودداری کنند.

 او به  گرانی قیمت زولبیا و بامیه اشاره و تصریح کرد: قیمت شکر نسبت به پارسال، ۱۰۰ درصد افزایش یافته و روغن هم علاوه بر اینکه در ماه رمضان گرانتر می‌شود، مقدارش نیز هم‌اکنون در بازار کم شده و قیمت یک حلب ۱۶ کیلوگرمی روغن مایع به سه میلیون و ۸۰۰ ریال رسیده است.

 

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قنادی های مشهد اقلام غذایی قیمت زولبیا و بامیه زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت