Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:39:49 GMT

طارمی خطاب به آزمون: ان‌شاءالله به تیم بهتری بروی!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۳۰۳

طارمی خطاب به آزمون: ان‌شاءالله به تیم بهتری بروی!

در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، مهدی طارمی برای سردار آزمون یک آرزوی مهم فوتبالی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم هایشان داشتند. سردار، آقای گل روسیه است و طارمی نیز علاوه بر اینکه یکی از برترین گلزنان لیگ پرتغال محسوب می شود، در لیگ قهرمانان با زدن دو گل برابر یوونتوس و چلسی خودی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی در جدیدترین پست اینستاگرامی سردار آزمون با خوشحالی از عملکرد فنی این بازیکن، ابراز امیدواری کرد سردار فصل بعد در یک تیم و لیگ بهتر بازی کند. 

این در حالی است که باشگاه سویا جدی ترین مشتری آزمون است و خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده و باید دید در تابستان و فصل نقل و انتقالات، سردار به تیم دیگری خواهد رفت یا به حضور در فوتبال روسیه ادامه می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی طارمی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از برخی رسانه‌های ایتالیایی به نقل از MSN؛ قرار بود مهدی طارمی در تست پزشکی تیم فوتبال اینتر میلان حضور پیدا کند، اما روند قراردادی او با باشگاه پورتو به شکلی بود که تا کنون این اتفاق نیفتاده است.   باشگاه اینتر اصرار دارد تمام برنامه‌های نقل و انتقالاتی طبق برنامه زمانبندی پیش برود و مهدی طارمی باید به زودی در تست پزشکی اینتر شرکت کند. بعد از قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا مسئولان این باشگاه قصد دارند در دیدار حضوری با طارمی در مورد زمان حضور او در این باشگاه گفتگو کنند و توافق نهایی را انجام دهند.   زیلنسکی نیز دیگر خرید باشگاه اینتر است که‌ای روال زمانبندی در مورد او و تمام خرید‌های اینتر انجام خواهد شد. مهدی طارمی با حضور در باشگاه اینتر سالانه ۳.۵ میلیون یورو خواهد بود و ۲ ساله وقابل تمدید تا یکسال است.

دیگر خبرها

  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)