Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ در مراسمی با حضور جانشین نیروی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، فرمانده جدید پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ علی‌رضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم استاندار بوشهر با تبریک 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروهای 4 گانه ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با جان‌فشانی و ایثارگری دارای کارنامه درخشانی در دفاع از مرزها و مقابله با دشمنان و اجرا طرح‌های مختلف توسعه‌ای است.

عبدالکریم گراوند خدمات و جایگاه پدافند هوایی را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به خدمات ارزنده امیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل‌زاده فرمانده پدافند منطقه جنوب در استان بوشهر تصریح کرد: موفقیت امیر اسماعیل‌زاده در همه عرصه‌ها نشان از تلاش شبانه‌‌روزی وی محسوب می‌شود.

وی، پدافند هوایی ارتش را نیروی دانش پایه و تکنولوژی محور دانست و بیان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در راستای استقرار امنیت تلاش می‌کند و امروزه بیش از گذشته توان، تخصص و وجود این نیرو در جامعه احساس می‌شود.

استاندار بوشهر، چشم بینا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در آسمان پدافند هوایی ارتش دانست و تصریح کرد: پدافند هوایی با چشم بینا خود از مرحله شناسایی تا انهدام دشمنان تلاش می‌کند و این چشم همیشه باید بیدار باشد چراکه یک لحظه غفلت ممکن است نامحرمان و دشمنان در جغرافیای ایران ترفندهای خود را اجرا کنند.

گراوند با بیان اینکه تلاش و خدمات پدافند هوایی ارتش در خیلی از مأموریت‌ها قابل بازگو و انعکاس نیست افزود: خدمات و اقدامات پدافند هوایی در ابعاد گوناگون دارای اهمیت بالایی است.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر یک منطقه مهم و استراتژیک محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: خدمت در پدافند هوایی ارتش استان بوشهر به سبب جایگاه استراتژیک این استان بسیار با اهمیت و حساس است.

استاندار بوشهر با اشاره به استقرار پایانه صادرات نفت جزیره خارگ، نیروگاه اتمی، تأسیسات پارس جنوبی و دیگر صنایع در استان بوشهر گفت: خدمات پدافند هوایی ارتش در صیانت از این امکانات و تأسیسات قابل تقدیر و سپاس است و امیر اسماعیل‌زاده فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در مدت خدمت پرافتخار در این استان کارنامه درخشانی به ثبت رسانده است.

گراوند از آمادگی نیروی پدافند هوایی برای مقابله با دشمنان خبر داد و بیان کرد: با توجه به ترفند و توطئه‌های دشمنان، خدمات نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات گوناگون قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

وی نیروهای پدافند هوایی ارتش را متدین، انقلابی و مقتدر دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی را یک ارتش متدین می‌نامند و پدافند هوایی از عناصر متدین این ارتش مقتدر است.

استاندار بوشهر با قدردانی از مسئولیت‌شناسی امیر اسماعیل‌زاده تصریح کرد: پدافند هوایی علاوه بر مأموریت‌های اصلی و ذاتی در همه عرصه‌ها نقش مهم و ممتاز ایفا می‌کند.

پدافند هوایی ارتش؛ حصاری امن بر گستره آسمان ایران اسلامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش: اشراف کاملی بر ‌دشمن داریم / تمام تحرکات‌شان‌ تا کیلومترها بیرون از مرزهایمان رصد می‌شود خط و نشان فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش برای دشمنان / آمادگی رزمی نیرو‌های مسلح ‌ایران قابل آزمودن نیست‌

گراوند با قدردانی از خدمات ارزشمند امیر اسماعیل‌زاده فرمانده پیشین پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر، برای سرهنگ رضا کلهر فرمانده جدید این نیرو آرزوی موفقیت کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی هم با اشاره به نقش این نیرو در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: در هر نقش و مسئولیت، و با هر درجه  در نیروی مسلح باید کار خود را به نحو مطلوب انجام دهیم .

امیر سرتیپ علیرضا الهامی  با تاکید بر هوشیاری و برخورد قاطع با دشمنان افزود: برای جمهوری اسلامی ایران خوب انجام شدن کار مهم است و این گونه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم جایگاه پدافند هوایی را بسیار مهم و با ارزش دانست و تصریح کرد:  پدافند هوایی ارتش با سازماندهی خوب عملکردی قدرتمند و اقتدار آفرین در صحنه دفاع از مرزهای هوایی با برخورداری از نیروهای با ایمان، ایثارگر، فداکار، متعهد ، انقلابی و با تجربه امنیت جمهوری اسلامی ایران را برقرار کرده است.

سردار علی رزمجو با اشاره به برقرار امنیت مطلوب تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی با تجهیزات مدرن و نیروهای توانمند، اجازه هیچ نوع تعرض به دشمنان و بیگانگان نداده است.

در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل‌زاده تقدیر و سرهنگ رضا کلهر به عنوان فرمانده جدید پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان معرفی شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده جدید پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش پدافند هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی امیر اسماعیل زاده استاندار بوشهر امیر سرتیپ عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه، در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک وزارت دفاع، ستادکل ارتش و ستادکل نیرو‌های مسلح در حال ارتقای سطح تجهیزات خود است.
وی افزود: آمادگی‌ای که امروز نیروی هوایی ارتش در جنگنده سوخو ۲۴ دارد از تمام زمان‌ها بیشتر است، همچنین سایر جنگنده‌ها نیز از آمادگی صددرصدی برخوردار هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق، تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده‌کل ارتش تأکید کردند اگر خطایی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، قطعاً با پاسخ غیر قابل جبران ایران روبه‌رو خواهند شد که این پاسخ تمام نیرو‌های مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها ـ چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن‌ها ـ آمادگی صددرصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.
واحدی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید