Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@19:55:10 GMT

مراقب دوچرخه‌ها باشید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۳۲۰

مراقب دوچرخه‌ها باشید

سرهنگ «محمود مالمیر»، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، علاوه بر درخواست از شهروندان برای مراجعه به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و شناسایی اموال خود، برای همشهری محله مطالب آموزشی را مطرح کرد که می‌تواند میزان سرقت‌ها را کاهش دهد.
 عکسی از دوچرخه و شماره بدنه دوچرخه خود تهیه کنید تا در صورت دزدیده شدن به‌عنوان سند در زمان پیدا شدن ارائه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 زمان خرید دوچرخه دسته دوم، از فروشنده سند دوچرخه را درخواست کنید. اگر سند موجود نبود یک کپی کارت ملی از فروشنده دریافت کنید و در زیر آن توضیحات مانند مدل، رنگ و سریال دوچرخه و زمان خرید به همراه امضا دریافت کنید. چون اگر دوچرخه دسته دوم خریداری کردید و دزدی باشد، در آن زمان شما مجرم هستید.


 هیچ‌وقت دوچرخه خود را در مکانی‌هایی که رفت‌وآمد کم است، قفل و رها نکنید. تلاش کنید که دوچرخه خود را در دید دوربین‌ها قفل کنید.
 بعد از قفل کردن صحیح دوچرخه باید قمقمه، چراغ جلو و عقب، تلمبه اگر روی بدنه نصب است، زین در صورت نیاز و لوازم جانبی دوچرخه را باز کنید و با خود ببرید.
 در حالت ایده‌آل دوچرخه را به یک میله بلند و یا یک درخت قوی قفل کنید. اگر شما مجبور به استفاده از وسایل دیگری برای قفل دوچرخه شدید، مطمئن شوید که به اندازه کافی، بلند و سنگین باشد.

کد خبر 595824 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی همشهری محله دوچرخه سواری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی همشهری محله دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، به گفته کارشناسان، پیاده روی یکی از بهترین ورزش های موجود برای افراد معمولی است.

مهر در گزارشی به نقل از مدیسن نت نوشت: دکتر «جیمز مک دیویت»، پروفسور طب فیزیکی و توانبخشی و رئیس امور بالینی کالج پزشکی بیلور، گفت: «پیاده روی چیزی است که به راحتی می‌توانید آن را در سبک زندگی خود بگنجانید.»

مک دیویت افزود: «مشخص شده است که پیاده روی سلامت قلب را بهبود می بخشد و به سلامت روان کمک می‌کند. حتی می‌تواند با سفت کردن استخوان‌ها از پوکی استخوان جلوگیری کند.»

پیاده‌روی همچنین به عنوان یک نقطه ورود فوق‌العاده برای افرادی که به دنبال بهبود فعالیت بدنی هستند، عمل می‌کند، زیرا در مقایسه با دویدن، ساییدگی و پارگی کمتری روی مفاصل دارد.

مک دیویت گفت: «حتی برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند که حرکت را مختل می‌کند، پیاده روی یک گزینه ورزشی خوب است.»

با این حال، افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

مک دیویت گفت: «افرادی که کم تحرک بوده اند باید با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی مداوم در روز شروع کنند و سپس به تدریج این زمان را افزایش دهند.»

مک دیوایت توصیه می‌کند که با شدت کم برای مدت زمان طولانی پیاده روی کنید تا بیشترین استفاده را از پیاده روی داشته باشید، نه اینکه سعی در برقراری قدرت داشته باشید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896620

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • ساده‌ترین راه برای حفظ سلامتی چیست؟
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟