Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت خود را با تصویب آن بخش از "طرح جوانی جمعیت" مجلس شورای اسلامی که به محدود کردن غربالگری ژنتیک منجر می‌شود اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتر نوشت: با تصویب آن بخش از "طرح جوانی جمعیت" مجلس شورای اسلامی که محدود کردن غربالگری ژنتیک را در پی دارد مخالفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض خود را بر مبنای نظرات سازمان بهزیستی برای استمداد فوری از شورای نگهبان به آن شورا فرستادیم. با انجام این غربالگری تاکنون از تولد۷۳۰۰نوزاد دارای معلولیت جلوگیری شده.

بیشتر بخوانید: تشریح دستاورد‌های سفر وزیر کار به عراق

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر تعاون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمجید رحمانی، دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه در خصوص ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تدبیر و اندیشیده شده است و کمیته‌های مختلفی شکل گرفته‌اند، گفت: در این مدت ۶ الی ۷ ماهی که ایشان به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی منصوب شده‌اند، برنامه‌ریزی متفاوتی برای حمایت و توانمندسازی از اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب صورت گرفته است که اقدام اولیه جمع‌آوری آنها بوده است.

وی افزود: این افراد پس از جمع‌آوری در مرکز غربالگری مددکاری خواهند شد و متناسب با نیازهایی که دارند خدمت‌های مختلفی از طریق مجموعه‌های مختلف، دستگاه و نهادهای دولتی شهرداری تهران و حاکمیتی به آنها ارائه خواهد شد تا مجدد به چرخه آسیب بازنگردند.

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران با اشاره به اینکه از معتادان متجاهر در مرکز غربالگری خانم‌ها و آقایان تست گرفته می‌شود، مطرح کرد: اگر اعتیاد این افراد ثابت شود با دستور قضائی به مراکز ماده ۱۶ منتقل می‌شوند تا سم‌زدایی شده و مراحل درمان آنها در مدتی که به حکم قضائی در آنجا هستند، انجام شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه یکی از دستگاه‌هایی که پس از جمع‌آوری در مرکز غربالگری پای کار است و در حال حاضر هم در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با مجموعه همکاری دارد، امور اتباع است، گفت: نماینده امور اتباع در مرکز غربالگری حضور دارد و توسط آنها اتباع مجاز و غیرمجاز معلوم خواهند شد و متناسب با تشخیص نماینده امور اتباع در موردشان تصمیم گیری می‌شود.

وی در پایان گفت: اتباعی که غیرمجاز هستند رد مرز خواهند شد و اتباعی که مجاز هستند اگر نیاز به حمایت داشته باشند؛ از آنها حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 6081146

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار