Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: دستور جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید بر اساس نقشه راه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار در استان شناسایی و در جلسات مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به  قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: با تکمیل این پروژه ظرفیت حمل و نقل کالا در این مسیر از ۹ میلیون تن به ۱۸ میلیون تن افزایش می یابد. 

استاندار زنجان گفت: با اتمام این پروژه همچنین جا به جایی مسافر به بیش از یک ساعت کاهش خواهد یافت که این مساله خود در ورود سرمایه گذار به استان بسیار موثر خواهد بود و توسعه اقتصادی و اشتغال را هم به دنبال خواهد داشت. 

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته گمرک استان زنجان در بین گمرکات رتبه ۱۰ را  از آن خود کرده اسـت، گفت: گمرک استان از جایگاه ۳۲ در سال ۹۷، به رتبه ۱۰ در سال گذشته رسیده است. 

وی  با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۲۷۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان صادر شده است، ابراز داشت: طی سال گذشته صادرات کالا و ورود موقت در گمرک استان زنجان نسبت به سطح کشور افزایش داشته است. 

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: دستور جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید بر اساس نقشه راه باشد.

حقیقی به وضعیت تولید روغن خوراکی در استان اشاره کرد و گفت: واحد تولیدی روغن مایع خوراکی در استان ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن محصول را دارد در حالی که ۳۰ تن تولید می کند که باید مشکلات بر سر راه تولید در این واحد تولیدی هر چه زودتر رفع شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نقشه راه استاندار زنجان تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در زنجان تدوین تسهیل و رفع موانع تولید گمرک استان سال گذشته نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دو طرح اقتصادی در گرمسار، ضمن بیان اینکه استان سمنان استانی کاملاً صنعتی است و ظرفیت‌های فوق العاده تولیدی در این استان وجود دارد، تاکید کرد: برنامه وزارت صمت این است که در سال جهش تولید، در این استان مانند دیگر نقاط کشورمان تحولات اساسی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شعار سال ناظر بر این است که بتوانیم توسعه کیفی و کمی صنعت را به صورت جهش تولید داشته باشیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

وزیر صمت با بیان اینکه هدف اصلی وزارتخانه در سال جاری تحقق شعار سال است، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های سفر ما به استان سمنان نیز رصد بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در تولید و تحقق شعار است.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش داریم که در سال ۱۴۰۳ نیز گره گشایی از تولید داشته و مسیر را برای تحقق شعار سال فراهم تر سازیم، گفت: عزم جدی در وزارت صمت برای رونق و جهش تولید وجود دارد.

کد خبر 6081415

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال