Web Analytics Made Easy - Statcounter

لالیگا با انتشار بیانیه ای به محکومیت ایده برگزاری سوپر لیگ پرداخت و آن را به سود تیم‌های قدرتمند از نظر مالی دانست.

به گزارش تایمز، لالیگا با انتشار بیانیه ای به محکومیت ایده برگزاری سوپر لیگ پرداخت و آن را به سود تیم های قدرتمند از نظر مالی دانست. بارسلونا، رئال و اتلتیکو از اسپانیا تیم هایی هستند که خواهان حضور در این لیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لالیگا پیشنهاد اعلام شده برای ایجاد یک رقابت فوتبال بین تیم های قدرتمند را که اصول رقابت آزاد و موفقیت های ورزشی را نقض می کند محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:‌ امروز، طرفداران فوتبال در سراسر اروپا آرزو دارند که باشگاه آنها هرچقدر هم بزرگ باشد، بتواند در رقابت ها به خوبی عمل کند و به بالاترین سطح برسد. این مفهوم که توسط ۱۲ باشگاه اروپایی پیشنهاد شده است، این رویا را در هم می شکند، درهای قله فوتبال اروپا را می‌بندد و فقط تعداد کمی از آنها را به روی نخبگان باز می‌گذارد.

لالیگا به ۹۰ سال سابقه خود به عنوان یک رقابت آزاد افتخار می کند. میلیون ها نفر در سراسر جهان طرفداران ۴۲ باشگاه لالیگا و لیگ دو اسپانیا هستند. موفقیت در مسابقات ما فوتبال را به یک عامل اصلی در اقتصاد اسپانیا تبدیل کرده است که تقریباً ۱.۴٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و برای نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ابتکار جدید این تیم ها چیزی بیش از یک رویکرد خودخواهانه برای ثروتمند کردن بیشتر ثروتمندان نیست. این کار کل بازی را تضعیف می کند و تأثیرات بسیار جدی بر آینده لالیگا، باشگاه های عضو آن و کل اکوسیستم فوتبال دارد.

ما از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد و با همه ذی‌نفعان کار خواهیم کرد تا از یکپارچگی و آینده فوتبال اسپانیا در جهت منافع بازی فوتبال محافظت کنیم./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

لیگ قهرمانان اروپا ۳۶ تیمی می شود

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز پس از شکست تیمش در دیدار برابر براگانتینو اظهارات عجیبی را درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم و حضور داور زن در تیم به کمک داور ویدیویی مطرح کرد که با واکنش اتحادیه داوران برزیل روبرو شد.

این مربی آرژانتینی پس از این بازی مدعی شده بود که:« یک زن جوان پنالتی را به شکل متفاوتی تعبیر و تفسیر می‌کند. این واقعیت که یک زن قرار است تصمیم نهایی کمک داور ویدیویی را بگیرد می شرایط را پیچیده می‌کند چون فوتبال بسیار پویاست و حرکاتی در آن وجود دارد که بسیار سریع است.»

اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی سابق الهلال با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا اتحادیه داوران برزیل هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی آنها آمده است:« اینکه بخواهیم توانایی‌های یک فرد را بر اساس جنسیت او تعیین کنیم بسیار خودخواهانه است. زنانی که زیر سوال برده شدند نمونه‌های بسیار موفق و حرفه‌ای در داوری هستند. به طور مثال، دایانه مونیز که قرار است نماینده برزیل در مسابقات المپیک در پاریس باشد و چارلی وندی درتی که با توانایی‌های خودش به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این زنان در طول سال‌ها در طول فوتبال ما همیشه مجبور بودند به چنین اظهارات ناراحت کننده گوش دهند. اما قرار نیست که چنین روندی ادامه داشته باشد. اظهارات مطرح شده از سوی دیاز بسیار زن ستیزانه بوده است.»

رامون دیاز پس از انتشار این بیانیه به خاطر اظهاراتی که مطرح کرده بود که به عقیده او به درستی تفسیر نشده بودند عذرخواهی کرد و مدعی شد که منظورش این بوده که یک نفر نمی‌تواند تصمیم به این مهمی را در فوتبال بگیرد.

باشگاه واسکوداگاما هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:« این باشگاه از اظهارات مطرح شده از سوی رامون دیاز ابراز تاسف می‌کند و اطمینان می‌دهد که راهنمایی‌ها و همکاری لازم برای رسیدن به ارزش‌ها و اصول فوتبال برزیل را رعایت خواهد کرد. ما هم درست مثل سرمربی این تیم عذرخواهی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان + عکس
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!