Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم اویس گفت: تزریق واکسن براساس اسنادی که به ما اعلام شده توزیع شده است و در استان مازندران فقط افراد حائز شرایط واکسن دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قاسم اویس عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا به کادر درمانی استان مازندران، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ۲۳ هزار دوز واکسن روسی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار می‌گیرد که برای تزریق کادر بهداشتی درمانی اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه سرعت دریافت واکسن در کشور بیشتر شده است، افزود: کل واکسنی که تاکنون دریافت کردیم برای ۱۷ هزار نفر بوده ولی در حال حاضر ۲۳ هزار واکسن هم قرار است از روزهای آینده در استان تزریق شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد، افرای خارج از پروتکل‌های تعریف شده واکسن دریافت کرده باشند،گفت: تزریق واکسن براساس اسنادی که به ما اعلام شده توزیع شده است و در استان مازندران فقط افراد حائز شرایط واکسن دریافت کردند.

اویس خاطر نشان کرد: تاکنون به بخشی از کادر درمان،جانبازان آسایشگاهی، سالمندانی آسایشگاهی و پاکبان‌ها واکسن تزریق شده است و این روند تا مرحله تکمیل ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاکنون به هیچ فردی خارج از سندی که دریافت کردیم واکسن تزریق نشده است.

سرپرست معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به این سوال که برخی از پزشکان براساس سند تعریف شده در لیست تزریق کرونا قرار نداشتند اما ظاهرا واکسن دریافت کرده و حتی شنیده شده است که خانواده برخی از اعضای کادر درمان واکسن دریافت کرده‌اند، گفت: مسائلی که مطرح می‌شود صرفا یک ادعا است از طرفی دیگر معاونت بهداشتی دانشگاه لیست افراد واجد شرایط واکسن را از مسؤولان بیمارستان‌ها دریافت می‌کند و به ما اعلام می‌شود که در بخش‌های تعریف شده وزارت بهداشت فعال هستند و حائز شرایط دریافت واکسن هستند.

وی ادامه داد: برخی از افراد انتظار دارند در شرایط حاضر به دلیل اینکه در مراکز درمانی فعال هستند واکسن دریافت کنند و امکان دارد برای خودشان اولویت تعریف کنند در حالی که اولویت دریافت واکسن بر اساس پروسه مشخص شده وزارت بهداشت است.

اویس درباره اتفاقاتی که در برخی از استان‌های کشور به ویژه در حوزه واکسن پاکبان‌ها، گفت: مواردی از این دست در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران نداشتیم.

وی در ارتباط با نحوه دریافت لیست واکسن افراد واجد شرایط در بخش پاکبان‌های استان، بیان کرد: به استانداری اعلام کردیم که لیست پاکبان‌های واجد شرایط را برای تزریق واکسن در اختیار ما قرار دهد و تاکنون در این بخش موارد تزریق واکسن به افراد غیر را نداشتیم.

اویس در پاسخ به این سوال که اگر مواردی وجود داشته باشد که افراد خارج از مجوزهای تعیین شده واکسن دریافت کرده باشند، دانشگاه چه اقدامی انجام می‌دهد، افزود: قاعده‌اش این است که به دستگاه‌های نظارتی و اجرایی به عنوان تخلف معرفی شوند، مسؤولیت تنظیم لیست افرادی هستند که تهیه می‌کنند چون کادر تزریق کننده واکسن فقط به افرادی که در این لیست هستند واکسن تزریق می‌کنند و مشخصات افراد در سامانه ما ثبت شده که با کد ملی شناسایی شده هستند.

وی در ارتباط با وضعیت تزریق واکسن کرونا پاکبان‌های استان، گفت: تعداد ۲ هزار ۷۰۰ دوز برای تزریق به هزار و ۳۵۰ نفر به این گروه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکسن دریافت کرده تزریق واکسن تعریف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)

تین نیوز

کتاب پرتکل های دانشوران صهیون در ۲۴ فصل یا پروتکل، که خلاصه مذاکرات ملاقات های رهبران یهودی است، به «نقشه های پنهانی یهودیان» برای حکومت بر جهان از طریق دخل و تصرف در اقتصاد، کنترل رسانه های همگانی و دامن زدن به اختلافات مذهبی پرداخته است.

به گزارش تین نیوز، کتاب پروتکل های دانشوران صهیون نوشته « ژرژ لامبلن » توسط نشر المعی منتشر شده است که متنی ابداع شده توسط پلیس مخفی تزار است و برای اولین بار در روسیه در سال 19031 منتشر شد. این کتاب طرحی برای تسخیر جهان که توسط یهودیان و فراماسونها ایجاد شده بود نشان می دهد. این اثر به چندین زبان ترجمه شده است.

آدولف هیتلر از آن به عنوان استدلالی برای توجیه نظریه توطئه یهودیان یاد می کند و سپس آن را به یکی از محورهای تبلیغات رایش سوم تبدیل می کند.

این کتابچه همچنین نقش کلیدی در نظریه ZOG ایفا می کند که در محافل برتری طلبانه سفیدپوست راست افراطی در ایالات متحده ظهور کرد. امروز هم به نماد یهودستیزی و هم به جعل تبدیل شده است. صهیونیسم چیست؟ ریشه در کجا دارد و از کجا آب می خورد؟ بنیان گذاران آن کیستند؟ تاریخ آن به چه زمانی باز می گردد؟ چه اهدافی را دنبال می کند؟ چه برنامه هایی برای سلطه بر جهان دارد؟ تاکنون چه موفقیت هایی به دست آورده است؟ پروتکل ها به چه منظوری تدوین شده است؟ چگونه این برنامه سری و محرمانه صهیونیسم یا یهودیت جهانی بر ملا شد؟ و.... پرسش هایی است که کتاب حاضر سعی کرده است به آن ها پاسخ دهد. در اهمیت پروتکل های دانشوران صهیون و استقبال گسترده جهانی از آن، همین بس که به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و تا سال 1958، 81 بار فقط به زبان انگلیسی چاپ شده و تا چاپ هشتادم بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

مقدمه (توضیحات ضروری درباره پروتکل های دانشوران ارشد یهود)

1- سه واژه ی پروتکل های دانشوران صهیون روی هم رفته عبارتی را تشکیل می دهند که هم ظاهر و هم مفهوم آن برای ما بیگانه است، بنابراین لازم است درباره این سه واژه کمی توضیح داده شود. این کتاب برای نخستین بار اندکی پس از جنگ جهانی اول از زبان روسی به انگلیسی ترجمه شد و با وجود آن که چندین دهه از زمان بر ملا شدن آن می گذرد هنوز این سه واژه مفهوم روشنی در اذهان ندارد.
واژه «پروتکل» دارای چندین معناست مانند پیش نویس قرارداد یا معاهده و یا سند به مفهوم رسمی آن در بین دولت ها که از سوی گروهی صاحب منصب به امضاء رسیده باشد یا سند رسمی که بین دو یا چند دولت امضاء می ‏شود. ولی در اینجا پروتکل به معنای تصمیمات یا برنامه ها و فرمول هایی است که از سوی جمعی از متفکران، استراتژیست‏ها و خاخام های یهودی به منظور تسخیر عالم طراحی شده است. پروتکل ها برنام ه‏ای است که سرمایه ‏داران و اقتصاددانان (و متفکران و علمای ) یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آن را تنظیم کرده ‏اند. یهودیان صهیونیست معتقدند که بعد از این ویرانی که به گفته اصحاب پروتکل ها طی صد سال انجام خواهد شد آنها بر جهان استیلا خواهند یافت و سلطنتی یهودی - داودی برقرار خواهند کرد که با تدابیر و امکانات خود به یهودیان با آن که اقلیتی ناچیز هستند امکان خواهد داد تا بر تمام جهان مستبدانه حکومت کنند و هیچ دینی ، نه مسیحیت و نه اسلام، در کنار آیین یهودی -داودی باقی نخواهد ماند.
کلمه «دانشوران» هر چند به معنای شیوخ و رهبران دینی یهود است ولی معنای آن  گسترده تر از یک مفهوم صرفا دینی است و امروزه متنفذین در سیاست و اقتصاد و صنعت، حزب های مخفی، حرکت های ویرانگر، کودتا و برکنار کردن سلاطین، پیمان شکنی، نیرنگ بازی، آدم کشی، ترور، توطئه و... همه اینها را در برمی گیرد و دانشوران دراصل یک باند و گروه مخفی از بزرگان یهود است که در اثنای انقلاب فرانسه موجودیت مخفی خود را تجدید کرد.
واژه «صهیون» نام تل یاتپه ای است در اورشلیم یا بیت المقدس در زمان یبوسیان که یهود آن را محل حکومت داوود(ع) می دانند.

2- چگونگی روشدن دست یهودیت جهانی در نخستین کنفرانس صهیونیسم جهانی به ریاست هرتزل یا برملاشدن پروتکل های دانشوران صهیون: یکی از برنامه های تئودر هرتزل در سال 1897میلادی برگزاری کنفرانس صهیونیستی جهانی در بال سوئیس به ریاست خودش که بنا بود پروتکل ها در آن جلسه به تایید نهایی برسد بود که به صورت محرمانه تشکیل شد. تزارروس دریافت که یهودیان سرگرم دسیسه و توطئه چینی علیه او هستند. لذا تصمیم گرفت که در صورت امکان به این کنفرانس شبیخون بزند. بدین منظور یک گروه قوی از جاسوسان ورزیده کار آزموده روسی انتخاب کرد و آنها رابه طور ناشناس  به بال سوئیس فرستاد. نقشه این گروه کاملا دقیق وحساب شده بود. متن پروتکل ها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس در حالی که کنگره، چهارمین یا پنجمین روز از جلسه محرمانه خود را تشکیل داده بود،برای بحث و تصمیم ‏گیری و تایید نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی و گروه جاسوسان روسی حکومت تزار به  سالن اجتماعات فرود آمدند و یورش بردند و افراد را دستگیر و اوراق را مصادره نمود. اجتماع کنندگان که به گفته منابع یهودی بین 250 تا 300 نماینده و همگی از اقتصاددانان و سرمایه داران و استوانه های ایدئولوژی یهودی بودند، وحشت زده در جستجوی راه نجاتی برای جان خود و اوراق خویش برآمدند و مثل خرگوش پراکنده شدند مها جمان نیز به سرعت همه جا را گشتند و تا جایی که توانستند اوراق را پراکنده روی میزها را جمع کردند و بدون آن که به اجتماع کنندگان آسیبی برسانند، متواری شدند. تمام این عملیات پیش از آنکه پای افراد پلیس به محل حادثه برسد، انجام گرفت. شاید به همین جهت باشد که اکنون پروتکل های پیش روی ما از انسجام و تدوین مطلوبی برخوردار نیست و موضوعات مختلف، پراکنده و بی نظم در متن به چشم میخورد و ذهن خواننده ی جستجوگر را آزار میدهد.

 3- اوراق پروتکل ها به روسیه برده شد و در آنجا در سال 1905 میلادی توسط نویسنده‏ای به نام سرگئی نیلوس که از روحانیون و علمای دینی روسیه و فردی خدا ترس و شیفته تحقیقات علمی ونسبت به ارتودوکس و مسیحیت سر سخت ومتعصب بود، با صرف چهار سال وقت در بررسی وترجمه اوراق از زبان عبری یا فرانسوی   به زبان روسی ترجمه شد. در سال 1906 وارد کتابخانه بریتیش میوزیوم لندن شد. اما با این وجود تا سال 1917 نه جهان مسیحیت و اسلام از اوراق محرمانه وحشتناکی به نام پروتکل های دانشوران صهیون کمترین اطلاعی داشت و نه دنیای سیاسی تمام قاره ها. تنها روسیه تزاری که در آن سال به دست یهود کارش ساخته شد از چنین اوراقی آگاه بود. حتی در خود روسیه نیز  آگاهی مردم از پروتکل ها بسیار محدود بود و به دولتمردان و بعضی روحانیون و اندکی از مردم منحصر می شد. مدت زمان همین آشنایی محدود از پروتکل ها در روسیه نیز محدود بود، یعنی از سال 1901 تا 1917. تمام نوشته هایی که در روزنامه های روسیه پیرامون پروتکل ها وجود داشت نیز نابود شد و در روسیه نیز سزای کسی که در خانه اش نسخه ای از پروتکل ها به هر زبانی یافت می شد قتل بود. در سال 1917 که این کتاب برای تجدید چاپ در روسیه آماده می شد به جهت نفوذ یهود، مترجم روسی آن نیلوس دستگیر، زندانی و شکنجه و در نهایت تبعید و به ولادیمیر شد و در سال 1929 در گذشت و در اصل باید گفت نیلوس در پیشگاه یهود قربانی ترجمه پروتکل ها از زبان عبری به روسی شد.

4- با تمام محدودیت ها از جانب یهودی های روسیه بالاخره در سال 1917 فردی به نام آقای ویکتورا مارسدن که خبرنگار و روزنامه ‏نگار بریتانیایی روزنامه انگلیسی مورنینگ پست بود و به عنوان نماینده این روزنامه در روسیه اقامت داشت به این پروتکل ها دست یافت. وی در خلال جنگ جهانی اول در روسیه زندگی می کرد. او زبان روسی را به خوبی فرا گرفت و با خانمی روسی ازدواج کرد. در زمان انقلاب بلشویکی 1917 به علت فعالیت در روسیه دستگیر و زندانی شد. مارسدن دو سال در زندان پیترپول به سر برد و زمانی که این خبرنگارِ آگاه آزاد شد و اجازه یافت روسیه را به مقصد کشور انگلیس ترک کند با آن که بیمار و قوایش فرسوده شده بود، توانست در میان لوازم و اثاثیه خود کتابی به زبان روسی، نوشته دانشمند پرهیزکار ارتودوکسی پروفسور سرگئی نیلوس مخفی کند. مارسدن پس از بازیافتن سلامتی خود در لندن مشغول ترجمه کتابی شد که مخفیانه از روسیه آورده بود. این کتاب همان است که بعدها نام پروتکل های دانشوران صهیون به خود گرفت. مارسدن در ترجمه این کتاب رنج و زحمت زیادی را متحمل شد، زیرا عبارتهای عبری اصولاً در هم فشرده و چونان اجزای کاشی معرّق به هم پیوسته است. مارسدن کار ترجمه پروتکل ها را در سال 1917 به زبان انگلیسی در فضای ساکت و آرام کتابخانه بریتیش میوزیوم آغاز کرد و آن را به سرانجام رساند.

5- هنری فورد (بنیانگذار شرکت اتومبیل‏ سازی فورد آمریکا) پروتکل ها را در سال 1920 به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه ‏ای که به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند. هدف او این بود که ملت آمریکا را از خطر شکل‏ گیری امپراتوری یهود در این کشور آگاه سازد. فورد، پروتکل های دانشوران صهیون را برنامه اصلی یهود برای تسلط بر جهان می دانست و هشدار داد که یهود به حکومت آمریکا اکتفا نکرده و درصدد برپایی حکومت جهانی است. هنری فورد در گفتگویی که در روز هفدهم فوریه 1921 در «نیویورک ورلد» به چاپ رسید، دعوی خود را علیه «پروتکل های صهیون» چنین بیان کرد: «تنها نکته ‏ای که علاقمندم درباره پروتکل ها بگویم این است که آنها با آنچه درحال وقوع است، تطبیق می ‏کنند. از طرح پروتکل ها شانزده سال می ‏گذرد و آنها تاکنون با شرایط جهانی منطبق بوده‏اند.» فورد هنگامی این نکته را بیان داشت که رهبران یهود و مطبوعات یهودی در آمریکا علیه او جنجال به پا کرده و فریاد اعتراض سرداده بودند. هنری فورد پس از تحمل فشار و مشقت، که تنها یهودیت سازمان یافته از عهده طراحی و اعمال آن برمی ‏آید، بالاخره ناچار شد در 30 ژوئن سال 1927 در نامه‏ ای خطاب به «لوییس مارشال» رهبر وقت «انجمن یهودیان آمریکا»، رسماً از یهود عذرخواهی کند. البته فورد در عذرخواهی خود و نه پس از آن، هیچگاه صدق پروتکل ها و تحلیل های منتشره پیرامون آنها را تکذیب نکرد.

6- مفاد بعضی از مواد پروتکل ها ظاهراً متناقض به نظر می ‏رسند. فی ‏المثل جایی توصیه به ترویج تئوری «آزادی ‏خواهی » می شود و در جای دیگر گفته می ‏شود که با قدرت، با هرگونه «آزادی» مخالفت خواهیم کرد. در این مورد باید توجه داشت که این دستورالعمل ها به دو دسته تقسیم می ‏شوند. یک دسته مربوط به طرح ها و برنامه‏ هایی است که یهود، قبل از برپایی حکومت جهانی خود برای نابودی کشورها و دولت ها به اجرا درمی ‏آورد و دسته دیگر مربوط به برنامه ‏هایی است که بعد از استقرار حکومت جهانی یهود، قرار است به اجرا درآیند. بنابراین آنجا که سخن از ترویج «آزادیخواهی » و یا «آزادی مطبوعات» است، مربوط به برنامه ‏ای است که از رهگذر آن، کشورها، دولت ها و ملت ها را دچار تفرقه، بی ثباتی و از هم پاشیدگی می ‏کند اما آنجا که سخن از مبارزه با «آزادی » است، مربوط به زمانی است که حکومت جهانی یهود برپا شده و برای استقرار و صلابت خود، هرگونه صدای مخالفی را خفه می ‏کند.

7- نمی ‏توان نتیجه گرفت که آحاد یهودیان دنیا با آنچه در پروتکل ها ذکر شده است موافقت و همسویی دارند. ای بسا یهودیانی که خود تحت ستم و استثمار سرمایه ‏داران بزرگ یهودی و خاخام های همسو با این سرمایه ‏داران، باشند و یا از سرناآگاهی و فریب، آلت فعل آنان شده باشند که ضروری است این دسته از یهودیان نیز نسبت به خطر یهودیت پیوند خورده با صهیونیزم، هشیار و بیدار شوند.

8- کتاب پروتکل های دانشوران صهیون نوشتاری برای لذت بردن یا تفریح یا سرگرمی نیست، نه رمان است نه داستان و نه مجموعه حکایات، بلکه از آغاز تا انجام آن به یک موضوع مربوط می شود: پرده برداشتن ازیهودیت جهانی که ازجمله ابزارهای آن صهیونیسم و فراماسونری. یهودیت جهانی نیرویی اهریمنی است در قالب یک سازمان سری اما درعین حال آشکار. او خود را به افعی تشبیه کرده، که برای رسیدن به هدف خود یک برنامه 9 مرحله ای دارد. این برنامه از روزگار اسارت بابل، یعنی از 24 - 25 قرن پیش، آغاز می شود و زمان پایان آخرین مرحله آن، پایان قرن بیستم در فلسطین است. یهودیان این طور گمان می کنند! راز نیروی یهودیت جهانی در این است که می تواند دستگاه های خود را از دیده جهانیان پنهان نگه دارد و همواره در اطراف خود مه غلیظی ایجاد کند تا جهان نتواند به ماهیت وحقیقت آن پی ببرد.  کتاب پروتکل های دانشوران صهیون یکی از مهمترین اسناد شناخت صهیونیسم و یهودیت جهانی است که با مطالعه آن نگاه خوانده به سیاست جهانی دگرگون می شود.  زیرا جمله جمله این پروتکل ها بیان گر توطئه ای عمیق است که برای اجرای آن سال ها وقت گذاشته اند و ثمره آن را در دراز مدت جستجو می کنند. کتاب پروتکل های دانشوران صهیون دربردارنده 24 پروتکل یا سخنرانی است که توسط یکی از اکابر یهود و سران صهیونیسم در مجمعی متشکل از دانشمندان و مغزهای متفکر صهیونیسم ایراد شده و در اصل برنامه ای است که یهودیت جهانی برای ویران کردن روسیه ارتودکس، اروپای کاتولیک، قلمرو پاپ(بنای مسیحیت) و دست آخر اسلام تنظیم کرده اند.

9-  لازم است بدانیم این پروتکل ها بر چه اصول و قواعدی بنا شده و نویسنده و تهیه کننده آن چه شخصی است. اصول و قواعدی که غرایز سرکش یهودیان را وا می دارد تا بر اساس آن دست به کشتار عربها و دیگر انسان ها بزنند،در روحیه تجمع و یورش ریشه دارد. تجمع و یورش یک فلسفه خونبار یهودی، قبلی و تلمودی است. تلمود مهمتر از تورات است، تلمود مجموعه سنت ها و اخبار شفاهی از عهد موسی (ع) است و سران صهیونیسم همان دانشوران صهیونند. یهودیت جهانی یک حرکت سری جوشیده از تلمود است. این کتاب هولناک در اصل چند مجلد بیشتر نبود اما از 8 قرن پیش به 12 مجلد افزایش یافت و امروز به زبان انگلیسی شامل 36 جلد در قطع وزیری می شود. تلمود انبار شرارت های یهود است و کار تالیف آن حدود 2 قرن پس از جمع آوری اسفار تورات آغاز شد. از 22 قرن پیش،پس از جمع آوری اسفار و رواج آن و بازگشت از بابل، باب تورات بسته شد و تلمود، که تا به امروز حدود 18 قرن ازآغاز وضع آن و حدود 14 قرن از زمان تکامل آن در قرنهای چهارم و پنجم میلادی در بغداد می گذرد، با افسانه ها و اساطیرعجیب و غریب خود بر تورات فائق آمد و آن را تحت الشعاع خویش قرار داد. همه بذرهای نا پاکی در تلمود است. اما سرچشمه تلمود انجمن سنهدرین است. معنای سنهدرین از همان سده های گذشته بویژه از سده هفدهم تا به امروز عبارت است از هیات عالی سری یهود که نه جای آن معلوم است و نه اعضای آن و عامل پیوند یهود در سراسر جهان می باشد. انجمن سنهدرین که در انجیل به نام مجمع یا انجمن کاهنان و کاتبان یاد شده است متشکل از 70 نفر عضو می بود و نفر هفتاد و یکم ریاست آن را بر عهده داشت. در زمان حضرت مسیح(ع) ریاست انجمن سنهدرین به عهده قیافا و حنانیا بود و همین دو نفر بودند که به وسیله غیوران(اجامر و اوباش که بیشتر به باند های تبهکار شهری شباهت داشتند) توده مردم را علیه حضرت مسیح (ع) تحریک کردند و چون این انجمن حق صادر کردن حکم اعدام نداشت، از این رو اعضای آن به حاکم یهودا پونتیوس پیلاتوس اصرار می کردند که مسیح را تسلیم آنها کند تا وی را بکشند،زیرا تسلیم کردن به معنای موافقت کردن با قتل بود وبه این می مانست که وی حکم قتل را صادر کرده و آنها این حکم را اجرا می کنند.

10- نویسنده پروتکل ها بزرگترین اندیشمند یهودی، آشر گینزبرگ (احدها آم) از اهالی اودسا در اکراین نام دارد. وی معتقداست که برانگیختن یهود در این عصر و ایجاد رستاخیز در آنان باید متکی به برانگیختن روحیه خشن یهودی باشد. بنابراین به عقیده گینزبرگ نخست باید روحیه یورش را خلق کرد. روحیه یورش یعنی خونریزی و آدمکشی و ویرانی وتشکیل هیاتهای محرمانه و اموری از این دست. بنابراین برای تحقق بخشیدن به اهداف خود سازمان بنی موسی را به وجود آورد. هدف از تشکیل این سازمان آن بود که سالانه شماری از جوانان یهودی را بر اساس روحیه و عقاید خود تربیت و فارغ التحصیل کند و وایزمن یکی از افرادی بود که در زمره شاگردان آشر گینزبرگ در آمد. هرتزل یهودی آلمانی برگزار کننده کنگره 1897 در ابتدا بر این عقیده بود که در آغاز یهودیان مهاجرت گسترده و دامنه دار به یکی از سرزمین های مورد نظر در قبرس یا وادی العریش یا آرژانتین یا در شرق آفریقا (اوگاندا) داشته باشند. اما بعداً از این نظر خود به جهت مخالفت یهودیان روسیه منصرف شد و به فلسطین چسبید. اما عقیده وایزمن آمیخته بود از نظریه آشر گینزبرگ و هرتزل. روحیه یورش را از آشر گینزبرگ گرفته بود و مهاجرت گسترده وبه دست آوردن سرزمین را از هرتزل . نخستین کسی که بذر این عقاید راپس از جنگ جهانی اول در فلسطین افشاند، ژابوتینسکی(اهل اودسا)، استاد اِشترن و مناخیم بگین و دیگر کسانی بود که در کارگاه ترور و خون و ویرانی کار می کردند. عملیات تروریستی یهود از سال 1942 به بعد در فلسطین و پیدایش سازمان ملی نظامی (ایرگون زوای لئومی) به ریاست تروریست و سفاک مشهور، مناخیم بگین وشاخه منشعب شده از این باند به ریاست اشترنِ خون آشام دنبال شد. همه اینها با برنامه آشر گینزبرگ کاملاً انطباق و همخوانی داشتند و کشتار های وحشیانه ای را به راه انداختند. وجود آشرگینزبرگ لبریز از روح تلمود است. از مطالعه تمام تحقیقات و کتاب های یهودی به این واقعیت دست می یابیم که کلیه یهودیان سر شناس در حرکت یهودی از فرق سر تا نوک پا تلمودی بوده اند وتلمود سر چشمه روحیه هر گونه ویرانگری است. هر خانه یهودی که تلمود در آن باشد آکنده از سنت ها و گرایش های تلمودی است. در چنین خانه ای، تورات چندان رنگی ندارد.


* متن بالا گزیده کتاب پروتکل های دانشوران صهیون (برنامه عمل صهیونیسم جهانی) اثر محقق و مبارز پرسابقه فلسطینی عجاج نویهض به سال 1967 میلادی و ترجمه حمیدرضا شیخی وچاپ توسط موسسه چاپ آستان قدس رضوی است.
 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • تزریق سالانه حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • تبلیغات وسیع بوتاکس معده/ این روش برای چه کسانی کارایی دارد؟