Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اصحاب رسانه این چند روز را دندان روی جگر بگذارند تا پس از بازگشت استقلال درباره این موضوعات صحبت کنیم.

خبرگزاری میزان - حجت نظری در نشست خبری مجازی‌اش گفت: فارغ از کرونا شرایط این روزهای ورزش به خصوص در دنیای فوتبال خوب است. نمایندگان ایران در آسیا خوب عمل کردند، مشخصا استقلال در هر دو بازی خوش درخشیده و مطابق انتظارات هر دو بازی را پرگل پشت سر گذاشته که اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان و کادر فنی تمام وقت تلاش می‌کنند. کادر مدیریتی نیز حامی این عزیزان است و تلاش می‌کنیم طوری پشتیبانی کنیم که استقلال با بهترین نتایج به میهن عزیزمان برگردد. دو پیروزی دلچسب را برابر الاهلی و الشرطه پشت سر گذاشتیم. فارغ از سه امتیاز، پرگل بردیم که می‌تواند روی روحیه تیم تاثیر بگذارد. شاید بازی با الدحیل قطر سخت‌ترین بازی ما باشد اما امیدواریم این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هفته گذشته به دلیل اینکه تیم وارد عربستان شده بود، نتوانستیم نشست خبری را برگزار کنیم. قرار نبود این هفته نیز نشست خبری برگزار کنیم، اما چون اصحاب رسانه پرسش‌های زیادی را مطرح کرده بودند، لازم دیدیم این نشست را برگزار کنیم تا بگوییم پاسخ روشنی به پرسش‌های شما داریم. به برخی از سؤالات پاسخ می‌دهیم، اما شرایط فعلی باشگاه ویژه است و باید تلاش کنیم 11 بازیکنی که در زمین می‌دوند، بهترین نتیجه را بگیرند.

وی یادآور شد: ضمن عذرخواهی، امروز به این پرسش‌ها پاسخ نخواهم داد و پس از بازگشت تیم از عربستان به این سؤالات شفاف جواب می‌دهم. برخی از سؤالات ممکن است تنشی بوجود بیاورد به همین دلیل از پاسخ به آنها معذور هستیم. اصحاب رسانه این چند روز را دندان روی جگر بگذارند تا پس از بازگشت استقلال درباره این موضوعات صحبت کنیم. امیدوارم بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند در این دو بازی روی همین ریل ادامه پیدا کند تا هوادار اصیل باشگاه باز هم شاهد بازی‌های پرگل، جذاب و پرگل باشد.

 

بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت استقلال در گروه C/ تغییر فلسفه با هفتِ محبوب

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال حجت نظری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال حجت نظری نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان، به نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت نرسید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت! دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس)

دیگر خبرها

  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد