Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:47:11 GMT

لغو سفر بوریس جانسون به هند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۴۹۲

لغو سفر بوریس جانسون به هند

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کرونا در هند، نخست‌وزیر انگلیس سفر خود به این کشور را که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده بود، لغو کرده و در عوض با همتای هندی خود تماس تلفنی برقرار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، این تصمیم پس از آن گرفته شد که هند امروز دوشنبه از شناسایی ۲۷۳ هزار و ۸۱۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ خبر داد که بیشترین میزان افزایش روزانه مبتلایان این کشور، تا به امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این احتمال هم مطرح است که هند در لیست قرمز سفرهای انگلیس قرار گیرد.

داونینگ استریت در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی، بوریس جانسون قادر نخواهد بود هفته آینده به هند سفر کند. در عوض، نارندا مودی، نخست وزیر هند و جانسون اواخر این ماه تلفنی در مورد برنامه‌های بلندپروازانه خود برای شراکت آتی بین انگلیس و هند صحبت می‌کنند. آن‌ها فراتر از این هم ارتباط خود را حفظ می‌کنند و امید می رود اواخر سال یکدیگر را حضوری ملاقات کنند.

وزارت خارجه هند نیز اعلام کرد لغو سفر جانسون، توافقی دوجانبه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کووید 19 کرونا در جهان انگليس هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد

به گزارش پارس نیوز سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی،  سحر دولتشاهی  با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. 

 

سکانس سانسور شده فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی که مربوط به مولودی‌خوانی شخصیت مهرانه نوری (سحر دولتشاهی) در فیلم است، منتشر شد.

این سکانس را در ادامه می بینید.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • اختلافات جمهوریخواهان بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • فیلم| جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای + فیلم
  • نماینده خوب پرسپولیس فعلا همین‌جا خوب باش!