Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حیدرآبادی سرمایه گذار و فعال اقتصادی در بندر فریدونکنار گفت: نخستین محموله چوب گرد و نراد کشور روسیه به حجم هزار و ۴۰۰ متر در بندر تجاری فریدونکنار تخلیه شد.

او افزود: واردات چوب کمک بسیار زیادی به رونق تولیدات کالا‌های ایرانی بویژه در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرآبادی او با اشاره به اینکه شهر بهنمیر، قطب تولید مبلمان شمال ایران در نزدیکی بندر تجاری فریدونکنار است، گفت: فعالان این حوزه می‌توانند چوب مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر فریدونکنار واردات چوب صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون و ۵۱۷ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبلی ۹۳ درصد افزایش داشته است.

او افزود: همچنین عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در این مدت در بخش صادرات کالا، از افزایش ۲۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان این که افزایش عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال ۱۴۰۲ طی ۱۳ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: عملکرد بنادر نوشهر و فریدونکنار در بخش تخلیه و بارگیری کالا طی یک سال گذشته، در مجموع بالاترین نرخ رشد را در بین بنادر تجاری کشور داشته است.

کیا کجوری با اشاره به افزایش ورود کشتی به بنادر تابعه اداره کل با وجود مشکلات مربوط به لایروبی و کاهش تراز آب دریا، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • افزایش ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲