Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با رایزنی‌های به‌عمل آمده با بنیاد شهید تا پایان ماه مبارک رمضان پرونده احراز شهادت همه محیط‌بانان بسته خواهد شد.

سرهنگ جمشید محب‌خانی ظهر امروز (۳۰ فروردین ماه) با حضور در مزار دو محیط‌بان شهید زنجان ضمن دیدار با خانواده این دو شهید، اظهارکرد: پروسه احراز شهادت محیط‌بانان بسیار طولانی بود که به برکت خون این دو شهید زنجانی طی دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، این موضوع بررسی و قول مساعد داده شد تا پرونده‌ها به‌سرعت رسیدگی و تا پایان ماه مبارک تعیین‌تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات محیط‌بانان نبود بیمه بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و همه محیط‌بانان تحت پوشش بیمه هستند و در یان رابطه این قشر با خیال راحت انجام وظیفه می‌کنند. هرچند باید اقدامات بیش از این شود.

این مسئول با ابراز تاسف از اتفاق اخیر و شهادت دو تن از محیط‌بانان، گفت: ما شرمنده خانواده شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم با عمل درست به وظیفه خود، بخشی از این جان‌فشانی را جبران کنیم، اگرچه هر کاری انجام دهیم، نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

حسین آبسالان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر رسیدگی به حقوق این دو شهید هستیم، افزود: باید تلاش کنیم تا محیط‌زیست را در بهترین شرایط به آیندگان تقدیم کنیم.

حجت بهاری‌فر مدیرعامل بیمه ما نیز در این مراسم با ارائه بیمه عمر شهید هاشمی و شهید مجلل به خانواده این دو شهید، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا محیط‌بانان در بهترین شرایط فعالیت کنند و سعی داریم حمایت بیمه‌ای لازم از آنها را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شهادت محیط بانان دو شهید محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید

حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط گیلان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی وزش باد گرم و کاهش رطوب هوا، مسافران و مردم استان تا حد امکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، مراتع و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان افزود: متاسفانه هر سال، با وزش باد گرم و سهل انگاری برخی افراد، شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق جنگلی و مراتع هستیم که گاهی این حوادث خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی از مردم خواست در صورت بروز هر مشکلی در محیط زیست و یا وقوع آتش سوزی، مورد را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • حال خوش آهوان در دشت مغان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید