Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار، سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه و امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر فرمانده قرارگاه غرب ارتش در پیامی مشترک عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این پیام آمده است،

خبر عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر با برکت خود را در دوران‌های مختلف صرف جهاد فی سبیل‌الله و پاسداری از اسلام و انقلابی نمود و موجب اندوه فراوان گردید.

این مجاهد نستوه و فرمانده خستگی‌ناپذیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در راه دفاع از آرمان‌های اسلام عزیز و ایستادگی در مقابل ظالمین زمان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و در مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران منشأ خیر و خدمات ارزنده بود.

لذا این‌جانبان شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت ولیعصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران و همچنین خانواده و همرزمان ارادتمندان و همرزمان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستاریم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرتیپ پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر(عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.   در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد. سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.      

دیگر خبرها

  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات