Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:14:40 GMT

امداد رسانی به بیش از ۸۷۰۰ مصدوم توسط اورژانس گیلان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۶۱۵

امداد رسانی به بیش از ۸۷۰۰ مصدوم توسط اورژانس گیلان

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به امدادرسانی اورژانس گیلان به بیش از هشت هزار و ۷۳۹ مصدوم از ابتدای امسال تاکنون، اظهار کرد: از این تعداد هفت هزار و ۳۵۷ نفر غیر تصادفی و هزار و ۳۸۲ نفر نیز مربوط به مأموریت‌های تصادفی بوده است.

وی همچنین به تعداد مصدومان بستری در مراکز درمانی استان گیلان در این مدت نیز اشاره کرد و افزود: در مجموع چهار هزار و ۴۱۴ نفر از بیماران و مصدومان در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به مأموریت‌های مشکوک به کرونای این مرکز در این ایام، گفت: در این مدت مأموریت‌های مشکوک به کرونای اورژانس ۶۳۸ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس گیلان در روزهای اخیر پرکارترین روزهای خود را تجربه می‌کند، افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۲ مورد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ گیلان برقرار شده است.

اسدی ادامه داد: مردم با رعایت پروتکل‌های ارائه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا می‌توانند از خود و خانواده خود در برابر مبتلا شدن به این ویروس خطرناک محافظت کنند.

وی با بیان اینکه اورژانس گیلان ۵۴۱ پرسنل دارد، اظهار کرد: این مرکز مجهز به ۶۷ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۱۳۴ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس، یک دستگاه بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است که در زمان حوادث خدمات رسانی می‌کند.

کد خبر 5193092

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان اسدی اورژانس گیلان امداد رسانی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان روز ارتش گناوه ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا اردبیل زمین لرزه اورژانس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی؛ معاون و مسؤل امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت:  در پی اعلام این حادثه عصر دیروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر سقوط یک خانم طبیعت گرد در ارتفاعات روستای اسفیوخ گروه امداد و نجات کوهستان از این شعبه به محل حادثه اعزام شدند  و پس از دسترسی به مصدوم با همکاری عوامل آتش نشانی، اقدامات لازم برای تثبیت وی را انجام دادند.

جواد شهرآبادی که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود افزود:  مصدوم به مکان امن منتقل و برای  سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای اسفیوخ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه است.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت