Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده:

Sri Niwas Singh, Prabhakar Tiwari, Sumit Tiwari

درباره کتاب:

این کتاب روندهای اخیر و نوآوری در انرژی خورشیدی را ارائه می دهد. این اصول و کاربردهای اساسی سیستم های انرژی خورشیدی را پوشش می دهد. موضوعات مختلفی که در این کتاب آورده شده است شامل معرفی و مروری بر انرژی خورشیدی، تولید PV خورشیدی، تولید حرارت خورشیدی، کاربردهای ابتکاری انرژی خورشیدی، سیستم انرژی هوشمند، شبکه هوشمند و پایداری، پیش بینی انرژی خورشیدی، پیشرفت باتری خورشیدی، ذخیره حرارتی خورشیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انرژی، قیمت گذاری انرژی خورشیدی، پیشرفت در سیستم خورشیدی ترکیبی، ردیابی سیستم خورشیدی برای تولید حداکثر انرژی، مواد تغییر فاز و کاربرد آن، تجزیه و تحلیل حساسیت در سیستم های خورشیدی، امکان محیط زیست سیستم های ترکیبی خورشید، پیامدهای نظارتی ادغام انرژی خورشیدی با شبکه، تأثیر یکپارچه سازی فتوولتائیک در اعزام هیدروترمال به سیستم های قدرت و ارزیابی بالقوه و مالی PV خورشیدی شناور در تایلند – یک مطالعه موردی – این کتاب برای دانشجویان، دانشگاهیان، محققان، سیاست گذاران، اقتصاددانان و متخصصانی که در زمینه انرژی خورشیدی کار می کنند مفید خواهد بود.

قیمت:

139 دلار

سال انتشار:

14 می 2021

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو انرژی خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است

علیرضا خدابنده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در راستای ابلاغیه وزارت نیرو مبنی بر نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» با هدف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین برق چاه‌های کشاورزی، نصب این نیروگاه‌ها را به عنوان اولین استان و پیشرو در این طرح آغاز کرد.

او افزود: مدیریت بار در روز‌های اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی است، در این راستا دارندگان چاه‌های کشاورزی می‌توانند با مراجعه به ادارات برق شهرستان‌ها نسبت به ثبت نام برای دریافت پنل‌های خورشیدی اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خراسان رضوی است و تاکنون هزار و ۱۲۱ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۱۰.۵ مگاوات در استان نصب شده است.

خدابنده بیان کرد: برنامه امسال نیز نصب حدود ۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی ویژه مشترکان در خراسان رضوی است.

او تصریح کرد: به این منظور مقرر شده است با هدف انسجام بخشی و هم افزایی فعالیت‌های نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، کمیته راهبری این نهضت در هر شهرستان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌های خود را برگزار کرده تا مسیر راهبری طرح تا قبل از آغاز روز‌های پیک تابستان ۱۴۰۳ هموار گردد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تاکید کرد: با اجرای نهضت نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی گامی موثر در جهت کاهش ناترازی‌های تابستان و تولید پایدار محصولات کشاورزان عزیز برداشته تا رضایت این قشر ایثارگر نیز تأمین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات