Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس اظهار کرد: استفاده از پسآب شهری می تواند زمینه زراعت چوب را فراهم کند و برای این اقدام نیاز است سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی جهت اجرای پروژه تصفیه خانه و شبکه انتقال صورت گیرد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب جهت همکاری با سرمایه گذار ۱۰ هزار متر مکعب پساب را برای اجرای طرح زراعت چوب در زمینی به وسعت دو هزار هکتار برای ۱۵ سال ارایه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: معاونت اقتصادی استانداری تلاش خواهد کرد دو هزار هکتار را در قالب ۱۰ مزرعه ۲۰۰ هکتاری به سرمایه گذاری واگذار کند.

استاندار گلستان گفت: اگر سرمایه گذاری همچون اوقاف و یا اتاق بازرگانی و یا تعدادی از سرمایه گذاران هزینه ۲۰۰ میلیارد اولیه و هزینه هزار و ۳۰۰ میلیاردی را در طول ۱۵ سال انجام دهند پنج یا ۶شش برابر در طول ۱۵ سال سود خواهند برد.

حق شناس یادآور شد: اجرای طرح استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر گنبد جهت زراعت چوب می تواند ضمن بهبود فضای سبز این شهر زمینه بهره برداری بهتر از پساب های شهری را فراهم آورد.

کد خبر 5193088

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس استانداری گلستان گرگان طرح زراعت چوب ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان روز ارتش گناوه ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا اردبیل زمین لرزه سرمایه گذاری زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت طرحجهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، گفت: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

حسین اکبریان  افزود: در این طرح تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت طرحو شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی طرح تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • کدام پروژه ها در منطقه ۲ به بهره برداری رسیدند؟ | آخرین وضعیت پروژه انتقال پساب از تصفیه خانه شهرک قدس